مطالب مرتبط:
عدم استفاده از دستگاه های اجرایی در تبلیغ نامزدهای انتخاباتی خط قرمز حاکمیت است
تنوع نامزدهای انتخاباتی در کردستان مطلوب است
جهاد انتخاباتی مهمترین رسالت امروز اصحاب رسانه است
قرارگاه انتخاباتی در دانشگاه ها تشکیل شود
قرارگاه انتخاباتی در دانشگاه ها تشکیل شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 06:252024-01-31سياسي

محافل شبانه نامزدهای انتخاباتی در کرج رصد می شود


رییس مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد تاکید کرد: طبق قانون، اعضای ستاد انتخابات و عوامل اجرایی حق ندارند، له یا علیه هر یک از نامزدهای انتخاباتی اظهار نظر داشته باشند و محافل شبانه نیز در کرج رصد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یحیی رمضانی، شامگاه سه شنبه، در جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرج که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: هرگونه همنشینی، مسامحه و استفاده از امکانات دستگاه های دولتی له یا علیه نامزدهای احتمالی انتخابات خلاف قوانین است و مدیران و اعضای ستاد انتخابات باید از قرارگرفتن در مظان حمایت احتمالی دوری کنند.

  وی با بیان اینکه محافل شبانه نامزدها و جریان های انتخاباتی در سطح شهرستان مستمر رصد و بررسی می شود، افزود: فرایند اجرایی انتخابات آغاز شده است و اولویت استانداری و فرمانداری در مجموعه وزارت کشور برگزاری انتخابات سالم و قانونی با رعایت 4 مولفه ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

  رمضانی برگزاری انتخابات را یک مانور ملی قلمداد کرد و ادامه داد: تا پایان سال اصلی ترین ماموریت اجرایی را در این زمینه عهده دار هستیم و اعضای ستاد انتخابات را رعایت چارچوب ها و قوانین ابلاغی می بایست حرکت نموده و از وظایف خود عدول نکنند.


برچسب ها: انتخابات - ستاد انتخابات - اعضای ستاد انتخابات - نامزدهای انتخاباتی - نامزدها - انتخاباتی - ستاد انتخابات شهرستان کرج
آخرین اخبار سرویس:

محافل شبانه نامزدهای انتخاباتی در کرج رصد می شود

محافل شبانه نامزدهای انتخاباتی در کرج رصد می شود