مطالب مرتبط:
بهبود روابط ایران و عربستان
علی رغم تشابهات فراوان؛ چرا ترکیه از ایران جلو زد؟
رمضانی: صنعت نشر ایران و عربستان برای حضور در نمایشگاه های کتاب دوکشور آماده هستند
میلاد محمدی ملی پوش ایران رسما در ترکیه لژیونر شد
مدافع تیم ملی ایران رسماً به تیم ترکیه ای پیوست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 12:552024-02-13سياسي

نزدیکی روابط ایران، مصر، عربستان و ترکیه یک «بریکس سیاسی» است


مسئولان مصری با حضور در مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در قاهره خواستار گسترش روابط ایران و مصر شدند و ابراز امیدواری کردند که رییس جمهور ایران به زودی به این کشور سفر کند.

- نزدیکی روابط ایران، مصر، عربستان و ترکیه یک بریکس سیاسی است مسئولان مصری با حضور در مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در قاهره خواستار گسترش روابط ایران و مصر شدند و ابراز امیدواری کردند که رییس جمهور ایران به زودی به این کشور سفر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از النهار، مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل نمایندگی ایران در قاهره با حضور گسترده شخصیت های سیاسی و رسانه ای برگزار شد، در این مراسم حمدین صباحی، نامزد پیشین ریاست جمهوری مصر و محمد العرابی، وزیر خارجه پیشین مصر و سفرای قطر، سوریه، جیبوتی، السودان و لبنان در این کشور حضور یافتند.

در این مراسم همچنین اسامه شرشر، سردبیر روزنامه النهار و نماینده پارلمان مصر، عبدالستار عشره، رییس انجمن دوستی ایران و مصر و مدحت حماد، استاد زبان فارسی در دانشگاه طنطا و همچنین عصام شیحه، رییس سازمان حقوق بشر مصر حضور یافتند.

در ابتدای این مراسم حضار به مدت یک دقیقه به احترام شهدای نوار غزه ایستادند و محمد حسین سلطانی فرد، رییس دفتر حفاظت منافع ایران


برچسب ها: سالگرد پیروزی انقلاب - پیروزی انقلاب اسلامی - پیروزی انقلاب اسلامی ایران - ایران - انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی ایران - رییس جمهور ایران
آخرین اخبار سرویس:

نزدیکی روابط ایران، مصر، عربستان و ترکیه یک «بریکس سیاسی» است

نزدیکی روابط ایران، مصر، عربستان و ترکیه یک «بریکس سیاسی» است