مطالب مرتبط:
انتخابات عرصه همگرایی مردمی و انسجام ملی است
انتخابات عرصه تجلی و قدرت مردم در ساختار سیاسی است
کرسی «نقش مشارکت مردم در انتخابات» برگزار می شود
حضور در صحنه انتخابات حق و وظیفه مردم است
زیرساخت ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 11:452024-02-05ورزشي

انتخابات، عرصه همگرایی مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در نشست با روسای هیات های ورزشی استان،گفت: همان طور که ورزش زمینه ساز ایجاد نشاط و همگرایی در بین یکایک افراد جامعه است، - دستیار وزیر اطلاعات و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: همان طور که ورزش عامل همگرایی در بین یکایک افراد جامعه است، انتخابات نیز عرصه همگرایی مردمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در نشست با روسای هیات های ورزشی استان،گفت: همان طور که ورزش زمینه ساز ایجاد نشاط و همگرایی در بین یکایک افراد جامعه است، انتخابات نیز عرصه همگرایی مردمی و انسجام ملی است.

  وی افزود: هجوم سنگین رسانه ای دشمن در راستای ناامید کردن مردم و بی رغبت کردن آن ها نسبت به مشارکت در انتخابات صورت می گیرد و جامعه ورزشی در راستای مواجهه هوشمندانه با این رویکرد جریان معاند نقش آفرینی می کند.

وی در ادامه ضمن اشاره به نقش فعال، اثرگذار و بی بدیل جامعه ورزشی در عرصه های مختلف ملی از جمله عرصه مهم انتخابات ادامه داد: در شرایط جهان امروز، ورزش صرفا کارکرد تک بعدی ندارد و یک مقوله چند وجهی و چند بعدی است.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی گفت: امروزه کارکرد های مختلفی از جمله کارکرد های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، روانی، بهداشتی و حتی امنیتی برای


برچسب ها: مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی - همگرایی - انتخابات - خراسان رضوی - اطلاعات - هیات های ورزشی - ورزش
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات، عرصه همگرایی مردم است

انتخابات، عرصه همگرایی مردم است