مطالب مرتبط:
تامین حدود 500 هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در شاهرود
500 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در شاهرود تامین شد
تخصیص 23 قطعه زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت در شهرستان های رودسر و املش
400 متقاضی نهضت ملی مسکن گناباد صاحب زمین شدند
طرح آب رسانی به واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ساوه به اتمام رسید 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 16:402024-02-17پزشكي

الحاق 3000 هکتار زمین به شهرهای کرمان برای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن


مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: برای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن 3000 هکتار زمین به محدوده شهرهای شمال و جنوب استان کرمان الحاق شده است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: برای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن 3000 هکتار زمین به محدوده شهرهای شمال و جنوب استان کرمان الحاق شده است.

رضا حافظی امروز، 28 بهمن ماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی 596 واحد مسکن دانشگاهی در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان اظهار کرد: تفاهم نامه ای مابین وزارخانه های علوم، تحقیقات و فناوری؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و راه و شهرسازی مبنی بر واگذاری اراضی مازاد بر مصرف دانشگاه ها در راستای ساخت مسکن برای زوج های جوان دانشجو، اساتید، اعضای هیئت علمی و نخبگان به امضا رسیده است.

وی بیان کرد: در این راستا در دولت سیزدهم برای نخستین بار در کشور قرار است 60 هزار واحد مسکونی برای این جامعه هدف احداث شود.

حافظی بیان کرد: در استان کرمان امروز این برنامه در دانشگاه ولیعصر اجرا و کلنگ زنی انجام شد و در گام بعدی قرار است در دانشگاه آزاد واحد سیرجان اراضی مازاد برای این منظور در نظر گرفته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در خصوص طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن عنوان کرد: در استان کرمان قرار است طی چهار سال 172 هزار و 700 واحد مسکن حمایتی در قالب مسکن


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان - استان کرمان - مدیرکل راه و شهرسازی - راه و شهرسازی - جنوب استان کرمان - کرمان - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 3000 هکتار زمین به شهرهای کرمان برای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن

الحاق 3000 هکتار زمین به شهرهای کرمان برای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن