مطالب مرتبط:
تأمین آب پایدار در بیرم نیازمند پیگیری در سطح وزارت نیرو است
معاون بهداشت وزارت بهداشت: برای تأمین سرم و آنتی بیوتیک ها در بیمارستان ها مشکلی نداریم
وزارت صمت و وزارت نیرو زیرساخت های برقی سازی خودروها را فراهم کنند
جزییات نشست خبری سخنگوی دولت/ کسری بودجه وحشتناک از زبان سخنگوی دولت/ راه کنترل قیمت ها تشکیل وزارت بازرگانی است/ راه اندازی سامانه وزارت کار برای استخدام در بخش خصوصی/ نرخ بیکاری در پایین ترین سطح در 18 سال گذشته است
جزییات نشست خبری سخنگوی دولت/ کسری بودجه وحشتناک از زبان سخنگوی دولت/ راه کنترل قیمت ها تشکیل وزارت بازرگانی است/ نرخ بیکاری در پایین ترین سطح در 18 سال گذشته است/ واکنش سخنگوی دولت به ابطال مجوز بانک ملی در عراق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 13:412024-02-06سياسي

تأمین آب پایدار در بیرم نیازمند پیگیری در سطح وزارت نیرو است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، در چهارمین روز از دهه فجر، داریوش دهقان فرماندار لارستان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان، وارد بخش بیرم شدند و با امام جمعه بیرم، دیدار و گفتگو نمودند.

امام جمعه بیرم در ابتدا از تلاش و همت فرماندار و مسئولین شهرستان و بخش تشکر کرد و بار دیگر خواستار تامین آب پایدار برای بخش بیرم شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده گفت: مسوولین باید دستاوردهای نظام و انقلاب را به مردم بگویند، تا مردم به این نظام و انقلاب امیدوارتر شوند.

فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار کرد: ما باید شاکر و قدردان نعمت جمهوری اسلامی به منزله مهم ترین نعمت الهی باشیم.

داریوش دهقان افزود: برای آب بخش بیرم بصورت مستمر پیگیری های لازم و شبانه روزی را از شروع فعالیتم در فرمانداری ویژه لارستان انجام داده ام و پیگیری هایم همچنان ادامه دارد.

دهقان تصریح کرد: تأمین آب پایدار در بخش بیرم، از دست شهرستان و استان خارج است و باید در سطح وزارت نیرو و در تهران این مهم اقدام تسریع شود.

فرماندار لارستان تاکید کرد: در حال حاضر یک حلقه چاه آب به عمق 150 متر با دبی 27 لیتر در ثانیه در بیرم حفر شده است و در مدار بهره ب


برچسب ها: فرماندار - بیرم - لارستان - به گزارش خبرگزاری فارس - حجت الاسلام والمسلمین - انقلاب - امام جمعه
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب پایدار در بیرم نیازمند پیگیری در سطح وزارت نیرو است

تأمین آب پایدار در بیرم نیازمند پیگیری در سطح وزارت نیرو است