مطالب مرتبط:
اشتغالزایی 200 نفری مددجویان کمیته امداد در حوزه پهپادهای کشاورزی
موارد استفاده از شیر توپی در کشاورزی
اعطای 200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان ابهری
قطع وابستگی خودروسازی به خارج و افزایش اشتغال زایی با تکمیل نهایی مجموعه
طرز تهیه دو مدل پاستا بدون استفاده از پاستا | این دو مدل پاستا هم رژیمی هم گیاهی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 12:502024-02-17سياسي

استفاده از پهپادهای کشاورزی به منظور اشتغال زایی پایدار


با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان هواپیمایی کشوری و کمیته امداد امام خمینی (ره)، پهپادهای کشاورزی به منظور اشتغال زایی پایدار در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

- با تفاهم نامه سازمان هواپیمایی و کمیته امداد امام (ره) مقرر شد استفاده از پهپادهای کشاورزی به منظور اشتغال زایی پایدار با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان هواپیمایی کشوری و کمیته امداد امام خمینی (ره)، پهپادهای کشاورزی به منظور اشتغال زایی پایدار در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توافق نامه همکاری بین سازمان هواپیمایی کشوری و کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای توانمندسازی مددجویان با بهره گیری از پهپادهای غیرنظامی در امور کشاورزی، صنعتی به امضا رسید.

مهدی قرنلی - رییس گروه فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری - امروز در جریان انعقاد این تفاهم نامه گفت: این کار از سال گذشته آغاز شد و پهپادهای کشاورزی در اختیار برخی مددجویان کمیته امداد قرار گرفت، اما امسال به صورت نظام یافته تر انجام شده و شرکت بیشتر تولیدکننده از آن استقبال کرده اند.

وی بیان کرد: این یکی از مشاغل پردرآمد کمیته امداد با درآمد ماهیانه دست کم 20 تا 30 میلیون تومان محسوب می شود که مددجویان را از گرفتن کمک های مدد جویانه بی نیاز خواهد کرد و گزارش شده که حتی برخی مددیان روزانه 10 م


برچسب ها: سازمان هواپیمایی کشوری - سازمان هواپیمایی - کمیته امداد امام خمینی - کمیته امداد امام - هواپیمایی - کمیته امداد - اشتغال زایی
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پهپادهای کشاورزی به منظور اشتغال زایی پایدار

استفاده از پهپادهای کشاورزی به منظور اشتغال زایی پایدار