مطالب مرتبط:
افزایش 6 درصدی میزان تخلیه و بارگیری کالای تجاری در بنادر استان بوشهر
96 درصد درآمد استان قزوین از طریق مالیات تامین می شود
افزایش جاذبه های سرمایه گذاری استان با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی زنجان  
اجرای طرح افزایش محصولات زراعی در استان مرکزی+فیلم
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین از کتابخانه های استان بازدید کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 12:452024-02-05اقتصادي

افزایش 65 درصدی وصول مالیات در استان قزوین


مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اشاره به اینکه مالیات وصولی در سال جاری نسبت به سال گذشته 65 درصد افزایش داشته، گفت: در سال جاری 180 میلیارد تومان از محل فرار مالیاتی اخذ و به خزانه دولت واریز شده است.

- ایسنا/قزوین مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اشاره به اینکه مالیات وصولی در سال جاری نسبت به سال گذشته 65 درصد افزایش داشته، گفت: در سال جاری 180 میلیارد تومان از محل فرار مالیاتی اخذ و به خزانه دولت واریز شده است.

سید محمود موسوی صانع در نشست خبری با اصحاب رسانه که دوشنبه 16 بهمن در سالن جلسات امور مالیاتی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه ای که علیه کشور اتفاق افتاده و در شرایطی که درآمدهای نفتی به سهولت در دسترس نیست، سنگین ترین وظیفه اقتصادی و استراتژیک دولت اخذ مالیات است و مالیات به عنوان پاک ترین و پایدارترین منبع درآمد دولت مورد تأکید است.

وی در ادامه با بیان اینکه مالیات ابزار سیاست گذاری در اقتصاد است، گفت: در سنوات اخیر اخذ مالیات به عنوان اصلی ترین درآمد دولت در حال افزایش است و پیش بینی شده به 2 برابر درآمدهای نفتی برسد که درحال تحقق است.

این مسئول با اشاره به اینکه استراتژیک بودن موضوع مالیات به اندازه ای است که برنامه ریزی مدون برای تحقق اهداف قانونی در این حوزه صورت گرفته، خاطر


برچسب ها: مالیات - مدیرکل امور مالیاتی استان - استان قزوین - مدیرکل امور مالیاتی - مالیاتی - امور مالیاتی - میلیارد تومان
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 65 درصدی وصول مالیات در استان قزوین

افزایش 65 درصدی وصول مالیات در استان قزوین