مطالب مرتبط:
همه آنچه باید درباره 200 کانال انتخاباتی صداوسیما بدانید
سخنرانی رییس جمهور در آیین افتتاحیه 200 کانال تلویزیونی تبلیغاتی صدا و سیما آغاز شد
ویدئو| آنتن زنده صداوسیما: می ترسم زمانی برسد که بین سید محمد خاتمی و سید احمد خاتمی فقط 3تا تیر چراغ برق برای اعدام وجود داشته باشد!
افتتاح 200 کانال تلویزیونی تبلیغات انتخاباتی با حضور رییسی
قانون های خاص فوتبال که شاید ندانید| قسمت هفدهم: اخراج قبل از آغاز مسابقه!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 11:502024-02-09سياسي

پخش کانال های انتخاباتی صداوسیما چه زمانی آغاز می شود؟


معاون امور استان های صداوسیما گفت: از روز 3 اسفندماه تا پایان روز 9 اسفندماه داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی مجاز هستند تبلیغات کنند؛ به همین دلیل در این 7 روز کانال های انتخاباتی در اختیار نامزدها قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، صبح امروز 200 کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور افتتاح شد.

در این مراسم، احمد وحیدی وزیر کشور، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما و تعدادی از معاونان و مدیران رسانه ملی نیز حضور داشتند.

پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما در خصوص راه اندازی این شبکه ها گفت: در این طرح، به تعداد حوزه های انتخابیه، کانال های انتخاباتی به صورت بیست و چهار ساعته در اختیار نامزدها قرار داده شده است.

مناظرات انتخاباتی نامزدهای دوازدهین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت ضبط شده است و از بین نامزدهایی که در هر حوزه انتخابیه ثبت نام کرده اند، انجام خواهد شد.

شروع پخش از 3 اسفندماه حسن عابدینی معاون امور استان های صداوسیما، پیشتر در خصوص اینکه کانال های انتخاباتی قرار است چه اتفاقی بیفتد، بیان کرد: بر اساس قانون انتخابات، از روز 3 اسفندماه تا پایان روز 9 اسفندماه داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی مجاز هستند تبلیغات کنند؛ ب


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - انتخابات - رییس سازمان صداوسیما - انتخاباتی - شورای اسلامی - صداوسیما - سازمان صداوسیما
آخرین اخبار سرویس:

پخش کانال های انتخاباتی صداوسیما چه زمانی آغاز می شود؟

پخش کانال های انتخاباتی صداوسیما چه زمانی آغاز می شود؟