مطالب مرتبط:
بندرچابهار آماده توسعه تجارت بین ایران و پاکستان است
خاندوزی: اقدام امروز FATF موجب کاهش ریسک تجارت بین المللی ایران می شود
خاندوزی: اقدام امروز FATF موجب کاهش ریسک تجارت بین المللی ایران می شود
روایت خاندوزی از اقدام امروز FATF/ریسک تجارت بین المللی ایران را کاهش می دهد
رقم تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 09:402024-01-22اقتصادي

10 درصد تجارت ایران از طریق گمرکات کرمانشاه انجام می شود


ناظر گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 5 مرز رسمی در این استان، گفت: 10 درصد تجارت ایران از طریق گمرکات کرمانشاه انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده ناظر گمرکات استان کرمانشاه صبح امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه صادرات غیرنفتی که با حضور محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و استاندار کرمانشاه برگزار شد، به ارائه خدمات گمرکات کرمانشاه در 9 نقطه از استان اشاره کرد.

وی اظهار کرد: طی 9 ماه سپری شده از سال جاری 5 میلیون و 561 هزار تن به ارزش 2 میلیارد و 262 میلیون دلار صادرات از طریق گمرکات استان صورت گرفته که از نظر وزنی 8 درصد و از نظر ارزشی 12 درصد رشد داشته است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به رشد ترانزیت مبدا و مقصد، ادامه داد: ترانزیت مبدا یعنی کالاهای وار شده از طریق مرزهای پرویزخان و خسروی و به مقصد گمرکات شهید رجایی و بندر امام(ره) ارسال می شود.

وی با اشاره به رتبه چهارم استان کرمانشاه از نظر صادرت غیرنفتی، گفت: 10 درصد تجارت ایران از طریق گمرکات کرمانشاه انجام می شود.

عباس زاده اضافه کرد: گمرکات استان کرمانشاه از نظر وزن حجم مبادلات تجاری در سطح ملی رتبه پنجم را دارد؛ 40 درصد صادرات کل کشور از طریق مرزها انجام می گیرد.


برچسب ها: کرمانشاه - گمرکات - استان کرمانشاه - استان - کارگروه تسهیل و رفع موانع - تسهیل و رفع موانع تولید - تجارت ایران
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد تجارت ایران از طریق گمرکات کرمانشاه انجام می شود

10 درصد تجارت ایران از طریق گمرکات کرمانشاه انجام می شود