مطالب مرتبط:
افزایش گیت های خروجی مرز مهران
فعالیت های اقتصادی در مرز مهران متأثر از امنیت مطلوب است
تردد روزانه 20 تا 24 هزار نفر از مرز مهران
پیش بینی افزایش غلظت آلاینده ها در خوزستان
شکار پهپاد پیشرفته اسراییل توسط حزب الله+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به 28176 شهید/هشدار حماس درباره توقف مذاکرات مبادله اسرا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 11:112024-02-12اجتماعي

افزایش گیت های خروجی مرز مهران


علی عباس شفیعی فرماندار شهرستان مهران، صبح دوشنبه 23 بهمن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در عید مبعث امسال با توجه به اینکه تردد زائرین برای رفتن به عتبات عالیات، در مرز مهران زیاد بود، در داخل پایانه مرزی زرباطیه با وجود 10 گیت برای خروج، مشکل به وجود آمد و باعث معطلی زائرین به مدت تقریباً نیم ساعت تا 45 دقیقه می شد و نارضایتی آنها را به دنبال داشت.

  وی افزود: در این راستا جلسه ای با استاندار ایلام برگزار و ماحصل جلسه به معاون وزیر کشور منتقل شد و طبق دستور صادره، قرار شد جلسه ای با مسئولین محلی پایانه زرباطیه و شهرستان بدره عراق برگزار شود.

  فرماندار مهران ادامه داد: در تاریخ 19 بهمن ماه و ساعت 2 بعدازظهر به وقت ایران رییس منفذ زرباطیه در راس هیأتی وارد پایانه شهید سلیمانی شد و مورد استقبال مسئولین محلی شهرستان مهران قرار گرفت.

  شفیعی خاطرنشان کرد: در جلسه ای که در سالن جلسات پایانه شهید سلیمانی برگزار شد، در مورد چالش هایی که بین 2 مرز وجود داشت از جمله افزایش گیت ها از 10 به 25 بحث و تبادل نظر شد و بلافاصله افزایش گیت ها اجرایی شد.

  وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن اعیاد شعبانیه و تردد بیشتر زائران از مرز مهران و پایانه شهید سلیمانی انتظار می رود که ساعت ورود به مرز را مدیریت کنند.


برچسب ها: مهران - شهرستان مهران - شهرستان - برگزار - پایانه - مرز مهران - فرماندار
آخرین اخبار سرویس:

افزایش گیت های خروجی مرز مهران

افزایش گیت های خروجی مرز مهران