مطالب مرتبط:
آرتتا: به بازیکنانم اعتماد دارم؛ آن ها مقابل لیورپول گل های زیادی به ثمر خواهند رساند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 12:002024-02-03سياسي

وقتی کوک های دخترِ گل ثمر، به ثمر نشست


بانوی 75 ساله اهل بندرانزلی و کارآفرین برتر کشوری که 75 بهار از عمرش را پشت سر گذاشته، در خصوص ابتدای راه و چگونگی ورودش به این مسیر گفت: الفبای خیاطی و طراحی را از مادر مرحومم بانو گل ثمر خدیری نیازمند، - ایسنا/گیلان بانوی 75 ساله اهل بندرانزلی و کارآفرین برتر کشوری که 75 بهار از عمرش را پشت سر گذاشته، در خصوص ابتدای راه و چگونگی ورودش به این مسیر گفت: الفبای خیاطی و طراحی را از مادر مرحومم بانو گل ثمر خدیری نیازمند، آموختم.

کارآفرینی همواره مستلزم همت و اراده ای است که موانع را هموار کرده و به موفقیت می رسد ولی شروع کار لزوما نیاز به ملزومات پیچیده و امکانات فوق تصور ندارد، پشتکار است که از یک ایده کوچک می تواند موفقیت های بزرگ را خلق کند.

به سراغ یکی از بانوان بندرانزلی که در عرصه استانی و ملی خوش درخشیده و عنوان کارآفرین برتر را از آن خود کرده، می رویم تا نقطه شروع و رسیدن به موفقیت را برایمان بازگو کند.

فاطمه کامیاب که سال 1400 در کشور و سال 1401 در استان گیلان به عنوان طراح لباس برگزیده شده، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خواستن؛ توانستن است.

اگر بخواهیم، می توانیم.

موفقیت در کار و کسب درآمد لزوما در پشت میز نشستن خلاصه نمی شود بلکه در خانه و با یک چرخ خیاطی هم می توان به موفقیت رسید.


برچسب ها: کارآفرین برتر - کارآفرین - بندرانزلی - بانو - موفقیت - رسیدن به موفقیت - نیاز
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کوک های دخترِ گل ثمر، به ثمر نشست

وقتی کوک های دخترِ گل ثمر، به ثمر نشست