مطالب مرتبط:
پیش بینی هوای تهران طی روزهای آینده
پیش بینی بارش متناوب در تهران از ظهر فردا تا پایان هفته
دلیل افزایش قیمت طلا در بازار چیست؟ | پیش بینی نرخ طلا تا پایان سال (9 بهمن 1402)
پیش بینی پایان هفته بارانی در کرمان
پیش بینی قیمت خودرو تا شب عید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 08:202024-01-30اجتماعي

پیش بینی کاهش فرود پرندگان در زیستگاه های گیلان


رییس اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: به دلیل تغییرات اقلیم و گرمای بی سابقه، کاهش فرود پرندگان را در زیستگاه های استان شاهد هستیم.

- ایسنا/گیلان رییس اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: به دلیل تغییرات اقلیم و گرمای بی سابقه، کاهش فرود پرندگان را در زیستگاه های استان شاهد هستیم.

حسین علی نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مهاجرت پرندگان به تالاب ها و زیستگاه های گیلان، اظهار کرد: با توجه به گرمای بی سابقه در کشور و استان و همچنین عرض های جغرافیایی بالاتر، تعداد پرندگان کمتری نسبت به سال گذشته مهاجرت کردند.

وی با بیان اینکه سرشماری پرندگان در 80 درصد زیستگاه های استان انجام شده است، افزود: بررسی ها کاهش فرود پرندگان را به دلیل تغییرات اقلیم و گرمایش زمین نشان می دهد.

رییس اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه هنوز جمع بندی سرشماری پرندگان در تالاب ها و زیستگاه های استان به اتمام نرسیده است، گفت: پیش بینی می شود با توجه به عوامل تغییرات اقلیم و بواسطه آن کاهش مهاجرت پرندگان، امسال با کاهش فرود پرندگان مهاجر به زیستگاه های استان روبرو باشیم.


برچسب ها: اداره کل حفاظت محیط زیست - پرندگان - رییس اداره نظارت - حفاظت محیط زیست - محیط زیست گیلان - تغییرات اقلیم - زیستگاه
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کاهش فرود پرندگان در زیستگاه های گیلان

پیش بینی کاهش فرود پرندگان در زیستگاه های گیلان