مطالب مرتبط:
مخالفت نتانیاهو با درخواست وزیر خارجه آمریکا
رسانه عبری: نتانیاهو اجازه نداد بلینکن با ژنرال اسراییلی دیدار کند
وزیر کشور: آمریکا باید بفهمد اجازه دخالت در امور کشورها را ندارد
وزیر خارجه آمریکا: عربستان همچنان برای عادی سازی روابط با اسراییل تمایل «قوی» دارد
وزیر کشور: آمریکا باید بفهمد اجازه دخالت در امور کشورها را ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 16:402024-02-07بين الملل

نتانیاهو به وزیر خارجه آمریکا اجازه دیدار با فرمانده ارتش را نداد


بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسراییل درخواست آنتونی بلینکن برای دیدار با رییس ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره، رسانه های اسراییلی اعلام کردند که دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسراییل درخواست آنتونی بلینکن برای دیدار با رییس ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر را رد کرد.

این در حالی است که پیش از این منابع محلی بامداد چهارشنبه از ورود آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به فرودگاه بن گوریون در تل آویو خبر داده بودند.

خبرگزاری فرانسه در این باره گزارش داد که بلینکن برای پنجمین بار از زمان اجرای عملیات طوفان الاقصی (هفتم اکتبر 2023) به فلسطین اشغالی سفر کرده است.

گفته می شود او - که پیشتر به عربستان سعودی رفته و از آنجا به مصر و سپس به قطر سفر کرده - قصد دارد درباره توافق پیشنهادی مبادله اسرا بین رژیم صهیونیستی و حماس، و توقف درگیری ها در نوار غزه با مقامات تل آویو گفتگو کند.

پیش از این، جو بایدن رییس جمهور آمریکا شامگاه سه شنبه خبر داد که واشنگتن پاسخ جنبش حماس به چارچوب توافق پیشنهادی برای آتش بس در غزه و آزادی اُسرا را دریافت کرده است.

مذاکره کنندگان صهیونیست، آمریکایی، مصری و قطری اخیرا در پاریس بر سر چارچوبی برای توقف جنگ و آزادی سایر اسرای صهیونیست نزد به توافق رسیدند.


برچسب ها: نخست وزیر رژیم اسراییل - آنتونی بلینکن - وزیر خارجه آمریکا - بنیامین نتانیاهو - نتانیاهو - بلینکن - رژیم اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو به وزیر خارجه آمریکا اجازه دیدار با فرمانده ارتش را نداد

نتانیاهو به وزیر خارجه آمریکا اجازه دیدار با فرمانده ارتش را نداد