مطالب مرتبط:
خبر خوب| اینجا از تصفیه فاضلاب ها برق تولید می شود
احداث بلندترین سد ایران با ارتفاع 275 متر و حجم مخزن 2.7 میلیارد مترمکعب و ظرفیت 750 مگاوات تولید برق
تعداد روستاهای برخوردار از برق کرمانشاه بعد از انقلاب 22 برابر رشد داشته است
استخدام مهندس برق و قدرت در شعاع گستر شرق در مشهد
فولاد مبارکه بزرگ ترین شریک دولت در تأمین برق است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 16:202024-02-10اقتصادي

2 برابر نیاز کرمانشاه تولید برق داریم


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب با اشاره به رشد 10 برابری مشترکین برق کرمانشاه نسبت به اوایل انقلاب، گفت: قبل از انقلاب 81 هزار مشترک برق در استان داشتیم که این آمار هم اکنون به 832 هزار مشترک برق رسیده است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب با اشاره به رشد 10 برابری مشترکین برق کرمانشاه نسبت به اوایل انقلاب، گفت: قبل از انقلاب 81 هزار مشترک برق در استان داشتیم که این آمار هم اکنون به 832 هزار مشترک برق رسیده است.

جعفر الفتی نیا، امروز(21 بهمن) در جمع خبرنگاران با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه برق در استان کرمانشاه، اظهار کرد: در حالی که ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ظرفیت تولید برق استان کرمانشاه 64 مگاوات بود، امروز این میزان به 2221 مگاوات رسیده که رشد 35 برابری نسبت به قبل از انقلاب را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب با بیان اینکه طول خطوط انتقال برق در استان کرمانشاه قبل از انقلاب 335 کیلومتر بود، گفت: این میزان هم اکنون به 3237 کیلومتر رسیده که تقریبا رشد 10 برابری داشته است.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب 81 هزار مشترک برق داشتیم که این آمار هم اکنون به 832 هزار مشترک برق رسیده که رشد 10 برابری را در مقایسه با قبل از انقلاب تجربه کرده است.


برچسب ها: شرکت برق منطقه ای غرب - کرمانشاه - شرکت برق منطقه ای - برق منطقه ای غرب - انقلاب - قبل از انقلاب - برق منطقه ای
آخرین اخبار سرویس:

2 برابر نیاز کرمانشاه تولید برق داریم

2 برابر نیاز کرمانشاه تولید برق داریم