مطالب مرتبط:
واکنش نمایندگی ایران در سازمان ملل به کشته شدن نیرو های آمریکا/ افزایش شمار زخمی های نیرو های آمریکا/ سفر وزیر خارجه ایران به پاکستان/ حمله مقاومت عراق به نقاطی در سوریه و اسراییل
واکنش دولت رییسی به حملات به مواضع آمریکا در منطقه /عراق و یمن خودشان تصمیم گیرنده هستند /انتساب این حملات به ایران مغرضانه است
واکنش به احتمال وقوع جنگ جهانی سوم | یک پیام معنادار؛ خواهان تنش حتی با آمریکا نیستیم | ماجرای دستگیری شهروند سوئدی | جزییات سفر مقام امنیتی به عراق
نماینده پارلمان عراق: مبارزه با تروریسم در عراق هیچگاه هدف آمریکا نبود
اهداف حمله احتمالی آمریکا شامل عراق و سوریه می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 18:302024-01-29بين الملل

واکنش النجباء عراق به تهدیدات آمریکا؛ هرگز از هدف خود باز نمی گردیم


جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» عراق امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای به تهدیدهای آمریکا پاسخ داد.

- واکنش النجباء عراق به تهدیدات آمریکا؛ هرگز از هدف خود باز نمی گردیم جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای به تهدیدهای آمریکا پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جنبش در بیانیه خود اعلام کرد: اشغالگران بدانند که تعیین موازنه بازدارندگی به دست رزمندگان همان مقاومتی است که تهدیدهای آن را به سخره می گیرند.

در این بیانیه آمده است که مقاومت یک بازی یا یک تفریح گذرا نیست، بلکه یک دکترین ثابت و تثبیت شده است که با تغییرات و تهدیدها مرعوب نمی شود.

جنبش النجباء عراق اعلام کرد آمریکا بداند که هرگز ما را از هدفمان باز نخواهد داشت و مزدوران و سربازانش سرزمین های ما را ترک خواهند کرد .

این جنبش اعلام کرد: گستاخی آمریکا منطقه به حدی رسیده که رییس جمهور خرفت آن نمی داند سربازانش در خاک سوریه هستند یا اردن! در پی حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه آمریکایی التنف در مرزهای سوریه و اردن که بر اثر آن 3 نظامی آمریکایی کشته و کشته و 70 نفر هم زخمی شدند، کاخ سفید اعلام کرد در زمان و مکان مناسب به این حمله پاسخ می دهد.


برچسب ها: آمریکا - تهدیدها - مقاومت اسلامی - مقاومت - بیانیه - جنبش - عراق
آخرین اخبار سرویس:

واکنش النجباء عراق به تهدیدات آمریکا؛ هرگز از هدف خود باز نمی گردیم

واکنش النجباء عراق به تهدیدات آمریکا؛ هرگز از هدف خود باز نمی گردیم