مطالب مرتبط:
تصمیم شتابزده و غلط وزیر ورزش/حذف معاونت فرهنگی و ورزش همگانی
انتقاد از تصمیم وزارت ورزش/ سرنوشت «همگانی» و «فرهنگی» نابودی است آفتاب نو | اخبار ورزشی
انتصاب مدیرکل کار استان تهران در سمت معاونت تعاون وزارت کار
انتصاب مدیرکل کار استان تهران در سمت معاونت تعاون وزارت کار
راهکار خیابانی برای مسئولان وزارت ورزش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 14:102024-01-29ورزشي

معاونت همگانی وزارت ورزش منحل نمی شود


روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد معاونت فرهنگی زیر نظر معاونت قهرمانی فعالیت خواهد کرد و معاونت توسعه ورزش همگانی به قوت خود باقی است.

- روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد معاونت فرهنگی زیر نظر معاونت قهرمانی فعالیت خواهد کرد و معاونت توسعه ورزش همگانی به قوت خود باقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در پی انتشار خبری در برخی از رسانه ها مبنی بر حذف معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی از چارت سازمانی این وزارتخانه جوابیه ای صادر کرد.

متن جوابیه به شرح زیر است: در پی انتشار خبری در برخی از رسانه ها مبنی بر حذف معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی از چارت سازمانی وزارت ورزش و جوانان، به استحضارمی رساند، در حوزه برنامه ریزی و سیاست گذاری با توجه به ماهیت فرهنگی بودن ورزش و اهمیت این مقوله در دولت مردمی این حوزه فعالیت خود را با قوت زیر نظر معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای ادامه خواهد داد.

در بخش توسعه ورزش همگانی نیز مطابق با چارت جدید سازمانی این حوزه منطبق با آیین نامه اجرایی قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان فعالیتهای خود را تحت عنوان معاونت توسعه ورزش همگانی با قوت پیگیری می کند.


برچسب ها: وزارت ورزش و جوانان - توسعه ورزش همگانی - ورزش و جوانان - وزارت ورزش - معاونت - معاونت فرهنگی - معاونت توسعه ورزش همگانی
آخرین اخبار سرویس:

معاونت همگانی وزارت ورزش منحل نمی شود

معاونت همگانی وزارت ورزش منحل نمی شود