مطالب مرتبط:
بمب های ساعتی در تهران؛ سوختن بیمارستان ها در آتش بی توجهی به اخطارها
بمب های ساعتی در تهران؛ سوختن بیمارستان ها در آتش بی توجهی به اخطارها
بمب های ساعتی در تهران؛ سوختن بیمارستان ها در آتش بی توجهی به اخطارها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 12:502024-01-28حوادث

تلمبار اخطارها


باز هم حریق در یک مرکز درمانی و مرور تلخ انفجار در کلینیک سینا اطهر؛ این بار عکس و فیلم های حریق در بیمارستان گاندی لرز به جان ها انداخت؛ اما خدا رحم کرد و گاندی، - پلاسکو نشد و جانی نگرفت و کسی هم آسیبی ندید؛ اما سوال اینجاست؛ آیا برای بیمارستانی که پنج بار اخطار آتش نشانی گرفته، هزینه ایمن سازی به صرفه تر بود یا هزینه برای بازسازی و جبران این خسارت بزرگ؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غروب پنجشنبه پنجم بهمن ماه؛ بیمارستان گاندی آتش گرفت و جلال ملکی – سخنگوی آتش نشانی در همان لحظات اولیه و در میانه عملیات اطفاء حریق اعلام کرد که این بیمارستان تاکنون 5 مرتبه اخطار ناایمن بودن گرفته و آخرین اخطار مربوط به آبان ماه امسال است؛ اما متاسفانه به این اخطارها توجهی نشده بود.

؛ حالا هم مسوولان این بیمارستان خصوصی در دل یکی از مناطق مرفه پایتخت، به جای پاسخ دادن به چرایی بی توجهی به اخطارها و عدم انجام اقدامی عملی در جهت ایمن سازی، با صدایی بغض آلود به رسانه می آیند و عنوان می کنند که به نیابت از 700 نفر پرسنل و کادر درمان، از دولت و قوه قضاییه خواستار تشکیل جلسه بحرانی هستند و کمکی مشابه پلاسکو را خواستار می شوند.

تجربه هایی که عبرت نمی شوند پلاسکو، متروپل و حالا بیمارستان گاندی و صدها ساختمان پر رفت و آمد دیگر که در لیست ساختمان های نا ایمن قرار


برچسب ها: بیمارستان - اخطار - آتش نشانی - ایمن سازی - حریق در بیمارستان - گاندی - سخنگوی آتش نشانی
آخرین اخبار سرویس:

تلمبار اخطارها

تلمبار اخطارها