مطالب مرتبط:
اطفا حریق در یک مسافرخانه در مشهد
رییس پژوهشگاه میراث: شناخت پیشینه شهداد منوط به راه اندازی موزه مردم شناسی است
قرارگاه مشترک جهاد تبیین و ستاد انتخابات در زاهدان راه اندازی شد
هتل لاکچری مرغ ها با پخش موسیقی بیانسه هم راه اندازی شد!
شهرداری تهران یک گام به راه اندازی تراموا نزدیک شد/ اعلام جزییات جلسه شورای عالی ترافیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 23:452024-02-02اقتصادي

راه اندازی سیستم اعلان و اطفا حریق در پایانه نفتی خارگ


مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از راه اندازی سیستم یکپارچه مدرن و جدید اعلان و اطفا حریق در شرکت پایانه های نفتی خارگ با اعتبار هزار و 100 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، محسن خجسته مهر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران عصر امروز در بازدید از پایانه نفتی خارگ با اشاره به راهبردی و استراتژیک بودن پایانه نفتی خارگ در کشور، اظهار داشت: بدون شک پایانه نفتی خارگ یکی از پایانه های مدرن دنیا به حساب می آید و در حال حاضر ظرفیت بسیار ارزشمندی برای صادرات نفت خام و میعانات گازی و فرآورده ها در آن وجود دارد.

وی با بیان این که شرکت ملی نفت ایران برای پایداری صادرات نفت و ظرفیت سازی جدید در این پایانه برنامه های ویژه ای در نظر دارد، ابراز داشت: سه هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار سرمایه ای برای انجام ظرفیت های جدید در این منطقه تعریف شده که مهم ترین آن سیستم یکپارچه مدرن و جدید اعلان و اطفا حریق است که یکی از پروژه های بسیار ارزشمند شرکت ملی نفت ایران  محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت نفت ایران ارزش این پروژه را حدود هزار و 100 میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: به زودی عملیات اجرایی این پروژه مهم آغاز خواهد شد.


برچسب ها: پایانه نفتی خارگ - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران - شرکت ملی نفت ایران - پایانه - مدیرعامل شرکت ملی نفت - شرکت ملی نفت - نفت ایران
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سیستم اعلان و اطفا حریق در پایانه نفتی خارگ

راه اندازی سیستم اعلان و اطفا حریق در پایانه نفتی خارگ