مطالب مرتبط:
صادرات 5000 تن محصولات گلخانه ای سیستان و بلوچستان به 9 کشور
فوری / فاجعه خونین در سیستان و بلوچستان / 9 نفر کشته شدند
فاجعه تازه و خونین در سیستان و بلوچستان
فاجعه جدید در سیستان و بلوچستان
سریال نون خ به سیستان و بلوچستان رفت | داستان فصل پنجم سریال نون خ چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 09:402024-01-28اقتصادي

سطح زیر کشت گلخانه های سیستان و بلوچستان به 509 هکتار ارتقا یافت


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: کشت در محیط های کنترل شده یا گلخانه بویژه در استان سیستان و بلوچستان، یکی از راهکارهای ضروری است که به دلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: کشت در محیط های کنترل شده یا گلخانه بویژه در استان سیستان و بلوچستان، یکی از راهکارهای ضروری است که به دلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه است.

سعید نارویی در گفت وگو با ایسنا، افزود: مناطقی با قابلیت های بی نظیر در جنوب استان و اقلیم مناســب و وجـــود مخـــازن ذخیـــره و ســـدهای پیشیــن ، زیــــــردان، کهیـــر و همچنین امکان استفاده از آب دریا بوسیله شیرین سازی می تواند استان را به کانون تولید محصولات گلخانه ای و سبزی و صیفی و محصولات گرمسیری در محیط کنترل شده تبدیل کند.

وی اظهار کرد: در راستـــای توسعه گلخانه های صنعتی، خانگی و سایبان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنــون با سرمایه گذاری افزون بر 2295 میلیارد تومان، 187 هکتــارسطح گلخانه های استان افزایش یافته و سطح کلی گلخانه ها از 322 هکتار به 509 هکتار با تولید 93 هزار تن ارتقا یافته است.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استان سیستان و بلوچستان - بلوچستان - سازمان جهاد کشاورزی - سیستان - جهاد کشاورزی استان - استان
آخرین اخبار سرویس:

سطح زیر کشت گلخانه های سیستان و بلوچستان به 509 هکتار ارتقا یافت

سطح زیر کشت گلخانه های سیستان و بلوچستان به 509 هکتار ارتقا یافت