مطالب مرتبط:
مدیرعامل کدام باشگاه، سرمربی نفت آبادان شد؟
ارزش باشگاه اینترمیامی پیش از حضور و پس از حضور مسی
توییت جالب باشگاه اوساسونا در پی خداحافظی ستاره فوتبال ایران+ عکس
پس لرزه های یک تصمیم جنجالی در باشگاه پرسپولیس
حضور نمایندگان مهدی طارمی در دفتر باشگاه اینتر + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 20:402024-01-25ورزشي

دیدگاه هایم با مدیریت باشگاه هم خوانی دارد


جلسه ای با هیات مدیره داشتیم، دیدگاه های ما با یکدیگر هم خوانی زیادی دارد، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با افتخار سال آینده هم در خدمت گیتی پسند خواهم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند پس از برتری مقابل فولاد زرند ایرانیان در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوب و سختی بود، فولاد زرند فداکارانه بازی می کرد، در فاز دفاعی عملکرد خیلی خوبی داشتند و شاید هر کدام از بازیکنان این تیم در بازی 7، 8 تکل موفق داشتند.

وی افزود: موقعیت های زیادی خلق کردیم که با درخشش دروازه بان و دفاع خوب بازیکنان فولاد به گل تبدیل نشد، نیمه اول مطابق انتظار من پیش نرفت، نیمه دوم کاملا تیم حریف را تحت فشار قرار دادیم و خوشحالم که برنده بازی شدیم.

کشاورز تصریح کرد: به همه بازیکنان خود به یک اندازه اعتقاد داریم، با تمام توان از جوانان تیم خود حمایت می کنیم و به همین دلیل هم به آن ها بازی دادم، آینده سازان فوتسال کشور جوانان هستند.

سرمربی گیتی پسند در خصوص تمدید قراردادش گفت: هفته پیش جلسه ای را با هیات مدیره داشتیم، در رابطه با سال آینده صحبت کردیم و خوشحالم که دیدگاه های ما با یکدیگر هم خوانی زیادی دارد، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با افتخار سال آینده هم در خدمت گیتی پسند خواهم بود.


برچسب ها: بازی - سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند - بازیکنان - هفته بیست و یکم لیگ برتر - به گزارش خبرگزاری فارس - فولاد زرند - تیم فوتسال گیتی پسند
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه هایم با مدیریت باشگاه هم خوانی دارد

دیدگاه هایم با مدیریت باشگاه هم خوانی دارد