مطالب مرتبط:
قطعنامه راهپیمایی سراسری مراسم 22 بهمن 1402: ملت ایران خواستار اتخاذ راهکارهای مناسب برای مهار تورم و مقابله جدی با اخلال گران اقتصادی است/ «خواص» مسئولیت خطیر و تاریخی خود در جهاد تبیین و خنثی سازی تردید افکنی و شک آفرینی بدخواهان را درک کنند
امام جمعه کیش: جوانان با حضور گسترده در جشن انقلاب حماسه خلق کردند
امام جمعه ساوه: شور و پویایی انقلاب همچنان تازه است
دهقانی فیروزآبادی: ملت ایران تا پای جان درکنار انقلاب اسلامی ایستاده است
ملت ایران 11 اسفند حماسه بی نظیری رقم می زنند/ دشمنان آرزوی تسلیم این ملت را به گور میبرند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 13:102024-02-11سياسي

امام جمعه ساوه :حماسه آفرینی بعدی ملت ایران در پای صندوق های رای خواهد بود


پیام حضور حماسی مردم در راپیمایی 22 بهمن این است که ملت ایران همچنان که رژه انقلابی خود را در خیابان های سراسر کشور در دفاع از انقلاب به نمایش گذاشتند در حماسه سیاسی دیگری در 11 اسفندماه در پای صندوق های شرکت خواهند کرد.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه گفت: پیام حضور حماسی مردم در راپیمایی 22 بهمن این است که ملت ایران همچنان که رژه انقلابی خود را در خیابان های سراسر کشور در دفاع از انقلاب به نمایش گذاشتند در حماسه سیاسی دیگری در 11 اسفندماه در پای صندوق های شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام جعفر رحیمی یکشنبه 22 بهمن ماه در اجتماع راهپیمایان شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهرستان ساوه اظهار کرد: امام راحل به پشتوانه مردم، رژیم ستمشاهی را منزوی کرد و حکومتی مبتنی بر دین مبین اسلام را تشکیل داد.

وی در ادامه با بیان اینکه 22 بهمن لیله قدر انقلاب اسلامی است، افزود: ملت ایران با گذشت 45 سال از انقلاب نشان دادند که هیچگاه از آرمان های نظام اسلامی کوتاه نخواهند آمد و 22 بهمن امسال متفاوت بود چرا که مردم با وجود همه مشکلات و گرانی ها به صحنه آمدند و اجازه ندادند توطئه دشمنان برای کاهش حضور مردم در راهپیمایی امسال عملیاتی شود.

امام جمعه ساوه با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: برگزاری انتخابات پرشور مظهر عظمت و پشتوانه امنیت ملی و مصد


برچسب ها: انقلاب - 22 بهمن - دفاع از انقلاب - ملت ایران - راهپیمایی یوم الله 22 بهمن - حماسه سیاسی - حجت الاسلام جعفر رحیمی
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساوه :حماسه آفرینی بعدی ملت ایران در پای صندوق های رای خواهد بود

امام جمعه ساوه :حماسه آفرینی بعدی ملت ایران در پای صندوق های رای خواهد بود