مطالب مرتبط:
آیا ورود پورن استار آمریکایی به ایران، و یا همخوانی خانم ها در ایران مال آزادی واقعی است؟
تعریف «جان سینا» بازیگر آمریکایی از غذاهای ایرانی+ فیلم
معاون دبیرکل حزب الله: تصمیمِ توقف جنگ در غزه یک تصمیم آمریکایی است
رسانه آمریکایی: هدف بعدی یمن احتمالا در زیر آب است؛ قطع یا آسیب به کابل های زیر دریا، از اینترنت گرفته تا تراکنش های مالی بین اروپا و آسیا را مختل خواهد کرد/ همه چیز به ایران و اوج گیری تنش ها بین تهران و کاخ سفید بستگی دارد
سناتور آمریکایی : چگونه آمریکا از حقوق بشر در ایران و چین انتقاد کرده اما حق فلسطین را نادیده می گیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 15:052024-02-11سياسي

آمریکایی ها می دانند نباید «دور و بَر» ایران بیایند/ جنگ طلب نیستیم؛ اما صددرصد آماده ایم + فیلم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - آمریکایی ها می دانند نباید دور و بَر ایران بیایند/ جنگ طلب نیستیم؛ اما صددرصد آماده ایم + فیلم فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: آمریکایی ها می دانند که نباید اطراف ایران حضور پیدا کنند، البته ما هم جنگ طلب نیستیم، اما به هیچ وجه نگرانی هم بابت درگیری نظامی نداریم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمریکایی ها در پنج دهه گذشته نیرو های خود را به منطقه غرب آسیا آوردند و منابع خود را تلف کردند، بهتر است شما خبرنگاران آمریکایی از مسئولان خود در این زمینه سوال بپرسید.

وی افزود: آیا آمریکایی ها با حضورشان در منطقه درستاوردی هم داشته اند؟ آمریکایی ها فقط با خلق داعش مردم غرب آسیا را به خاک و خون کشیدند.

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی با کمک ارتش آمریکا مردم مظلوم غزه را به خاک و خون می کشد و تا کنون قریب به 30 هزار نفر را قتل عام کرده است.


برچسب ها: فرمانده نیروی هوافضای سپاه - نیروی هوافضای سپاه - آمریکایی ها - آمریکایی - خبرنگار - هوافضای سپاه - راهپیمایی 22 بهمن
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها می دانند نباید «دور و بَر» ایران بیایند/ جنگ طلب نیستیم؛ اما صددرصد آماده ایم + فیلم

آمریکایی ها می دانند نباید «دور و بَر» ایران بیایند/ جنگ طلب نیستیم؛ اما صددرصد آماده ایم + فیلم