مطالب مرتبط:
افتتاح و کلنگ زنی بیش از 556 میلیارد تومان پروژه برق کرمان در دهه فجر
بهره برداری از 10 پروژه برق رسانی شهری و روستایی در خراسان رضوی طی دهه فجر
کلنگ زنی و افتتاح 61 پروژه توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان
افتتاح و کلنگ زنی 25 طرح شرکت توزیع نیروی برق بوشهر آغاز شد
افتتاح 4 هزار و 142 واحد مسکونی در استان اصفهان/ 6 پروژه راهسازی در استان اصفهان با اعتبار 192 میلیارد تومان افتتاح می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 18:552024-02-03اقتصادي

افتتاح 8 پروژه برق رسانی در بردسکن


با حضور معاون فرماندار بردسکن و تعدادی از مسئولین، هشت پروژه برق رسانی با صرف هزینه بیش از 30 میلیارد تومان در بردسکن افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، مهدی عاشوری فر، امروز در مراسم افتتاح همزمان هشت پروژه برق رسانی با صرف هزینه بیش از 30 میلیارد تومان در بردسکن اظهار کرد: درحال حاضر هیچ روستای بالای 10 خانوار بدون برق رسانی در شهرستان نداریم .

معاون فرماندار بردسکن دراین مراسم اظهار کرد:  اجرای 8 پروژه حوزه برق توانسته است زمینه برخورداری 25 هزار نفر را در شهرستان از نعمت برق به وجود آورد.

وی از برق رسانی به روستاهای 10خانواری در آبادی های عشایری شهرستان خبر داد و اظهار داشت: 11 آبادی جدید نیز در دستور کار برق رسانی در شهرستان قرار دارند که اعتبار7 میلیارد تومانی آن توسط دولت تامین شده است .

عاشوری فر از بهره برداری یک کارخانه کنسانتره مس در شهرستان با حضور یک مقام  کشوری و یا استانی در روزهای  آینده  خبر داد و اظهار کرد: این کارخانه با 700میلیارد تومان با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شده است و اشتغال 150نفر را فراهم می جواد رجبی، مدیر برق بردسکن دراین مراسم  از اجرای350 کیلومتر اصلاح وبازسازی  شبکه برق شهرستان خبر داد واظهار کرد: تا سه ماه آینده مابقی سطح باقی مانده از بازسازی شبکه برق شهرستان انجام می شود.


برچسب ها: برق رسانی - پروژه برق رسانی - میلیارد تومان - بردسکن - شهرستان - رسانی - فرماندار بردسکن
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 8 پروژه برق رسانی در بردسکن

افتتاح 8 پروژه برق رسانی در بردسکن