مطالب مرتبط:
87 درصد بنزین اصفهان استاندارد یورو 4 دارد
کشف انبار احتکار ظروف چینی در شهر اصفهان
صلاحیت 32 داوطلب دیگر انتخابات مجلس در استان اصفهان به تأیید رسید
احتکار انبار ظروف چینی در اصفهان لو رفت
آب دریای عمان به اصفهان می رسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 08:052024-01-23حوادث

معتادان متجاهر از پایانه های مسافربری اصفهان جمع آوری شدند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و حضور معتادان متجاهر در پایانه های مسافربری خبر داد.

- احمد نیکبخت، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به منظور پاسخگویی به مطالبات و نگرانی های مردم در خصوص خرید و فروش و تردد معتادان متجاهر در برخی از پایانه های مسافربری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص طرحی ویژه در پایانه های مسافربری شهرستان اصفهان اجرا که نهایتاً 5 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

نیکبخت ادامه داد: همچنین در این طرح 38 نفر معتاد متجاهر نیز از داخل و حاشیه پایانه های مسافربری جمع آوری و برای نگهداری و درمان تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطرنشان کرد: مردم فهیم استان اصفهان می توانند گزارش های خود در خصوص فعالیت خرده فروشان مواد مخدر، حضور معتادان متجاهر و ولگرد را از طریق شماره ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدر اصفهان تلفن 21825462 در اختیار پلیس قرار دهند.

پایان پیام/63101/


برچسب ها: پلیس مبارزه با مواد مخدر - معتادان متجاهر - مسافربری - مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - فرماندهی انتظامی - پایانه
آخرین اخبار سرویس:

معتادان متجاهر از پایانه های مسافربری اصفهان جمع آوری شدند

معتادان متجاهر از پایانه های مسافربری اصفهان جمع آوری شدند