مطالب مرتبط:
کشف دستگاه های فلزیاب در خراسان شمالی 72 درصد افزایش یافت
فرش دورو ترکمن خراسان شمالی در راه جهانی شدن
فرش دوروی ترکمن خراسان شمالی در راه جهانی شدن
فرش دوروی ترکمن خراسان شمالی در راه جهانی شدن
97 کیلومتر از راه های استان ایلام آسفالت حفاظتی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 18:152024-01-21اقتصادي

افزایش 96 درصدی آسفالت راه های روستایی در خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در سال گذشته 58 کیلومتر از راه های فرعی و روستایی استان و طی 9 ماه امسال 114 کیلومتر از راه های فرعی و روستایی با صرف 139 میلیارد تومان اعتبار بهسازی و روکش شده است که این خود افزایش 96 درصدی را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در همایش عملکرد امید آفرین با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی اظهارکرد: ️در سال گذشته 58 کیلومتر از راه های فرعی و روستایی استان و طی 9 ماه امسال 114 کیلومتر از راه های فرعی و روستایی با صرف 139 میلیارد تومان اعتبار بهسازی و روکش شده است که این خود افزایش 96 درصدی را نشان می دهد.

وی گفت: ️همچنین در سال گذشته 82 کیلومتر از راه های روستایی بالای 20 خانوار استان احداث و آسفالت شد و این میزان در 9 ماه امسال 52.

5 کیلومتر بوده که حاکی از افزایش 31 درصدی است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: بهسازی و روکش راه های فرعی و روستایی در استان طی 9 ماه امسال نسبت به یک سال گذشته 96 درصد افزایش داشته است.

وی بیان داشت: همچنین از ابتدای دولت سیزدهم روکش تقویتی راه های اصلی و شریانی به طول 396/1 کیلومتر و بیش از 321 هزار مترمربع لکه گیری انجام شده است.


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - روستایی - کیلومتر - خراسان شمالی - حمل ونقل جاده ای - راه های روستایی - مدیرکل راهداری
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 96 درصدی آسفالت راه های روستایی در خراسان شمالی

افزایش 96 درصدی آسفالت راه های روستایی در خراسان شمالی