مطالب مرتبط:
اجرای طرح آرامش توسط پلیس در آبادان
اجرای طرح آرامش توسط پلیس در آبادان
طرح علاج بخشی سد بیدواز اسفراین افتتاح شد
طرح فروش خودرو با 5 درصد زیر قیمت بازار منتفی شد
طرح فروش خودرو با 5 درصد زیر قیمت بازار به سنگ خورد + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 07:452024-02-12حوادث

دستگیری 28 خرده فروش و معتاد متجاهر در طرح آرامش در شهر اسفراین


فرمانده انتظامی اسفراین از اجرای طرح دو روزه آرامش در شهر با محوریت برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر با دستگیری سه نفر خرده فروش مواد مخدر و 25 معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی اسفراین از اجرای طرح دو روزه آرامش در شهر با محوریت برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر با دستگیری سه نفر خرده فروش مواد مخدر و 25 معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزییات این خبر اظهار کرد: در راستای مطالبات مردم و به منظور برقراری امنیت و آرامش در مناطق جرم خیز و آلوده، طرح آرامش در شهر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و خرده فروشان موادمخدر با استفاده از توان نیروهای پلیس مواد مخدر طی دو روز در سطح شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح سه نفر خرده فروش مواد مخدر و 25 نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند، بیان کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار 41 گرم انواع مواد مخدر و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه و ابزار آلات استعمال و فروش مواد مخدر را کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، این مقام انتظامی با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده خانمان سوز مواد مخدر و ا


برچسب ها: خرده فروش - مواد مخدر - خرده فروشان مواد مخدر - خرده فروش مواد مخدر - معتاد متجاهر - خرده فروشان - فرمانده انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 28 خرده فروش و معتاد متجاهر در طرح آرامش در شهر اسفراین

دستگیری 28 خرده فروش و معتاد متجاهر در طرح آرامش در شهر اسفراین