مطالب مرتبط:
نقشه راهبردی صنعتی پویا تدوین شده است
نقشه راهبردی صنعتی پویا تدوین شده است
مشاور رییس جمهور: نقشه راهبردی صنعتی و ارتقاء تولید تدوین شده است
نقشه راهبردی صنعتی و ارتقاء تولید تدوین شده است
نقشه راهبردی صنعتی و ارتقاء تولید تدوین شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 19:302024-01-21سياسي

نقشه راهبردی صنعتی پویا تدوین شد


نقشه راهبردی صنعتی و ارتقاء تولید داخل به گونه ای تدوین شده تا در طول زمان بتوان بر اساس متغیرهای حاکم مانند علم و فناوری به روز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، محمدهادی زاهدی وفا در نشست هم اندیشی طرح تدوین نقشه راهبردی صنعتی و ارتقاء تولید داخل با استادان دانشگاه های کشور گفت: تدوین پیش نویس این سند و فرایندهای آن در این موسسه به پایان رسیده و در حال حاضر به دنبال اجماع سازی و اخذ نظر جامعه نخبگانی کشور هستیم.

وی ادامه داد: این سند در کمیسیون تخصصی دولت مطرح شده و یک اجماع نسبی بین ذینفعان در مورد روش شناسی در این فرایند وجود دارد، البته به زودی سند در هیات وزیران هم ارائه خواهد شد.

زاهدی وفا گفت: در مورد تهیه پیش نویس این سند با بخش خصوصی تعامل لازم صورت پذیرفته است، البته با توجه به مشکلات موجود در این بخش تلاش شده است تا بازخوردی نیز از بخش خصوصی و بدنه صنعت در این مسیر داشته باشیم.

رییس موسسه بابیان اینکه در بهره مندی از نظرات اساتید دانشگاه در حوزه اجرا و تکمیل سند ، قائل به نظام نوآوری هستیم ، افزود: از نقطه نظرات و رهنمودهای سازنده  تمامی اساتید استفاده خواهیم کرد تا انشا الله سند ارزشمندی تولید شود که در بدنه دولت و هم در بخش خصوصی مورداستفاده قرا


برچسب ها: ارتقاء تولید - راهبردی - به گزارش خبرگزاری فارس - تدوین - تولید داخل - دانشگاه های کشور - صنعتی
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راهبردی صنعتی پویا تدوین شد

نقشه راهبردی صنعتی پویا تدوین شد