مطالب مرتبط:
بدانید؛ با یک بار و 2 بار تذکر و هشدار، کار درست نمی شود/ امام خمینی در دل مردم بذر امید کاشت
بذر امید در دل مردم با راه اندازی پتروشیمی گلستان کاشته شد
آیا سن امید به زندگی ایرانیان افزایش یافت؟
افزایش امید در نسل جوان از بدو انقلاب تاکنون
قطار انقلاب برای همه جا دارد؛ مردم را از آن پیاده نکنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 13:152024-02-04سياسي

امید به زندگی مردم بعد از انقلاب بیشتر شده است


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 57 متوسط عمر هر ایرانی کمتر از 57 سال بود اما امروز به بیشتر از 78 سال رسیده است یعنی به ازای هر سال که از عمر انقلاب گذشته تقریباً نیم سال عمر مردم بیشتر شده است.

- ایسنا/البرز معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 57 متوسط عمر هر ایرانی کمتر از 57 سال بود اما امروز به بیشتر از 78 سال رسیده است یعنی به ازای هر سال که از عمر انقلاب گذشته تقریباً نیم سال عمر مردم بیشتر شده است.

این آمار سازمان بهداشت جهانی و ارزیابی دشمنان از کشور ماست.

سردار محمدرضا نقدی روز یکشنبه 15 بهمن ماه، در جشنواره جوان سرباز که در کرج برگزار شد؛ با تبریک ایام دهه فجر، گفت: روزی رهبر این مملکت کسی بود که 83 کاخ داشت که فقط یکی از کاخ های آن 300 هکتار زمین و باغ داشت و از آن شخص به رهبری رسیدیم که در یک خانه 100 متری از دنیا رفت و رهبری که امروز در خانه اجاره ای زندگی می کند.

نقدی ادامه داد: امروز ما به شرایطی رسیده ام که آزادانه با انتخاب خبرگان رهبر را انتخاب می کنیم اما آن روز رهبر ما را انگلستان تعیین می کرد؛ آن روز اسامی نمایندگان مجلس را سفارت انگلستان به شاه دیکته می کرد ولی امروز مردم آزادانه رییس جمهور، نماینده مجلس و عضو شورای شهر انتخاب می کنند.


برچسب ها: معاون هماهنگ کننده سپاه - سپاه پاسداران انقلاب - انقلاب - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی - سازمان بهداشت جهانی - سردار محمدرضا نقدی
آخرین اخبار سرویس:

امید به زندگی مردم بعد از انقلاب بیشتر شده است

امید به زندگی مردم بعد از انقلاب بیشتر شده است