مطالب مرتبط:
504 طرح برقرسانی در استان زنجان به بهره برداری رسید
افتتاح 504 پروژه شرکت توزیع برق استان زنجان
مدیر کل ورزش و جوانان زنجان در مجمع انتخاباتی هیأت تنیس استان: ارزیابی عملکرد هیأت ها در نتایج و دستاوردهایی است که به دست می آید
حکایت «تمساح خونی» که تاریخ مصرف ندارد
میزان مصرف فرآورده نفتگاز در اردبیل افزایش 21 درصدی داشته است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 16:152024-02-07اقتصادي

31 هزار فرآورده خونی در استان زنجان مصرف شده است


مدیرکل انتقال خون استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون، 31 هزار فرآورده خونی در استان زنجان مصرف شده است، اظهار کرد: اهدای خون 100 درصد فرآورده های خون مورد نیاز استان را تأمین کرده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل انتقال خون استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون، 31 هزار فرآورده خونی در استان زنجان مصرف شده است، اظهار کرد: اهدای خون 100 درصد فرآورده های خون مورد نیاز استان را تأمین کرده است.

سیامک اسدی امروز (چهارشنبه 18 بهمن ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره کل انتقال خون استان برگزار شد، اظهار کرد: بیمارانی که در استان زنجان درمان شده و برای ادامه درمان به سایر استان ها ارجاع می شوند را رها نمی کنیم و اگر به فرآورده خونی نیاز داشته باشد، انتقال می دهیم.

وی با بیان اینکه انتقال خون جوری سیستم سازی شده که برای همه اقشار جامعه یکسان خدمت رسانی شده و عدالت برقرار می شود، افزود: در هر بیمارستان استان زنجان یک بانک خون وجود دارد و هیچ بیماری نیازی نیست به انتقال خون مراجعه کند زیرا اهدای جایگزین کنار گذاشته شده و به هیچ عنوان خانواده بیمار نباید دغدغه داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه در استان زنجان اهدای خون با مفهوم نوع دوستی و ایثار عجین شده است، تصریح کرد: همه ما باید میراث دار این فرهنگ باشیم که نقش ا


برچسب ها: استان زنجان - استان - فرآورده خونی - فرآورده - انتقال خون - زنجان - انتقال
آخرین اخبار سرویس:

31 هزار فرآورده خونی در استان زنجان مصرف شده است

31 هزار فرآورده خونی در استان زنجان مصرف شده است