مطالب مرتبط:
ایجاد شور انتخاباتی رسالتی همگانی است
پای محمد عطریانفر به مناظره انتخاباتی تلویزیون باز شد
3 نامزد انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد تایید شدند
واکنش های سیاسی و مجازی به حذف یک نظرسنجی انتخاباتی /نتیجه را قبول ندارید یا از آگاهی مردم می ترسید؟/نه مردم نامحرمند نه رسانه ها!
زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 09:152024-01-30سياسي

ایجاد «شور انتخاباتی» رسالتی همگانی است


رییس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی گفت: در راستای مشارکت حداکثری، ایجاد شور انتخاباتی رسالتی همگانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، محسن نجات در نشست هیات بازرسی انتخابات استان که در شهرستان سبزوار برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران همواره در بزنگاه های سخت، خوش درخشیده اند و به طور یقین امسال نیز انتخاباتی پرشور و باشکوه برگزار می شود.

رییس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت مقوله رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات تصریح کرد: با همراهی تمامی عوامل و مجریان برگزاری، انتخاباتی سالم و با امنیت کامل برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: پیشگیری از بروز تخلفات، پیگیری جرائم انتخاباتی و رسیدگی به تخلفات از طریق هیات های رسیدگی، برخی از اهداف و وظایف هیات بازرسی انتخابات است.

نجات با بیان اینکه انتخابات حق مردم است، افزود: هیات های بازرسی در سایه همدلی، تعامل و رعایت چارچوب قانون، پاسخگو هستند و بر مبنای رسالت قانونی به وظیفه خود عمل می کنند.

رییس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: در کنار ستاد انتخابات، هیات بازرسی؛ نظارت بر حسن اجرای انتخابات را بر عهده دارد و بدین منظور نشست های مختلفی در سطح استان و در هیات بازرسی شهرستان برگزار شده است.


برچسب ها: انتخابات - هیات بازرسی انتخابات - رییس هیات بازرسی انتخابات - انتخاباتی - هیات بازرسی - برگزار - شور انتخاباتی
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد «شور انتخاباتی» رسالتی همگانی است

ایجاد «شور انتخاباتی» رسالتی همگانی است