مطالب مرتبط:
ورود هر گونه افراد واسطه گر به دیوان عالی کشور جلوگیری شود
تداوم بارش ها و کاهش محسوس دما در بیشتر مناطق کشور/ وزش باد شدید در برخی استان ها
کاهش 30 درصدی بارش ها در کشور نسبت به سال گذشته
ادامه بارش ها در کشور تا سه شنبه/ کاهش محسوس دما طی امروز و فردا
تداوم بارش ها و کاهش محسوس دما در بیشتر مناطق کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 13:152024-02-17سياسي

اولویت دیوان عالی کشور برای کاهش اطاله دادرسی


پذیرش اصحاب پرونده با عنایت به تکریم آنها، کاهش اطاله دادرسی و ورودی پرونده ها و جلوگیری از آسیب کارکنان باید به خوبی ساماندهی شود و از ورود هر گونه افراد واسطه گر که سمتی در پرونده ها ندارند به دیوان عالی کشور اکیداً جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، رییس دیوان عالی کشور در جلسه شورای معاونین با تبریک اعیاد شعبانیه به توقیع شریف امام عصر (عج) در بحارالانوار مرحوم مجلسی (ره) اشاره کرد و گفت: امام مهدی (ع) میفرمایند: فَإِنّا یُحیطُ عِلمُنا بِأنْبائِکُمْ، وَلا یَعْزُبُ عَنّا شَی ءٍ مِنَ أخبارِکُمْ؛ به راستی که علم ما بر اوضاع شما احاطه دارد و هیچ چیز از احوال شما بر ما پوشیده نیست و نسبت به لغزش هایی که از شما سرمی زند شناخت داریم.

وی در تشریح این مطلب افزود: اعمال و رفتار ما کارگزاران در دستگاه عدلیه در مقابل دیدگان دوازدهمین حجت خداست و از دید و نظر مبارک آن حضرت پنهان نیست، ان شاءالله با مراقبت بر رفتار و کردارمان خدای ناکرده موجب رنجش خاطر آن حضرت نشویم و در این میان از وظایفی که بر عهده داریم و انتظاراتی که رهبر معظم انقلاب به عنوان نایب امام زمان (عج) از ما دارند، غافل نشویم.


برچسب ها: دیوان عالی کشور - کاهش اطاله دادرسی - دیوان عالی - اطاله دادرسی - حجت الاسلام والمسلمین - رییس دیوان عالی کشور - پرونده
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دیوان عالی کشور برای کاهش اطاله دادرسی

اولویت دیوان عالی کشور برای کاهش اطاله دادرسی