مطالب مرتبط:
تداوم بارش برف در خراسان رضوی تا قبل از ظهر روز شنبه 14 بهمن ماه
تداوم بارش برف در خراسان رضوی تا قبل از ظهر شنبه
تداوم بارش برف در خراسان رضوی تا قبل از ظهر روز شنبه 14 بهمن ماه
فیلم/ بارش برف در سبزوار و دیگر مناطق غرب خراسان رضوی
تداوم بارش برف و انسداد راه ارتباطی 108 روستای ازنا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 20:002024-02-02اجتماعي

تداوم بارش برف در خراسان رضوی تا قبل از ظهر فردا/ توصیه های ایمنی


سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بارش برف در استان تا قبل از ظهر روز شنبه 14 آبان ماه ادامه دارد.

- سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی مطرح کرد تداوم بارش برف در خراسان رضوی تا قبل از ظهر فردا/ توصیه های ایمنی ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بارش برف در استان تا قبل از ظهر روز شنبه 14 آبان ماه ادامه دارد.

رضا عباسی اظهار کرد: همانطور که در هشدار شماره 75 و هشدار نارنجی 76 هواشناسی به مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران، عموم مردم عزیز، جراید و صداوسیما، پیامک و اطلاع رسانی شده بود؛ اعلام کرده بودیم که سامانه بارشی همراه با بارش برف از ظهر جمعه تا قبل از ظهر روز شنبه 14 بهمن ماه احتمالا استان خراسان رضوی را در بر بگیرد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس زمانی که هشدار نارنجی صادر می شود؛ احتمال وقوع آن زیاد است و همینطور که پیش بینی شده بود، مناطق زیادی در سطح استان تحت تاثیر این سامانه قرار گرفته و خدا را بابت این نزولات الهی شاکر هستیم.

وی با بیان اینکه قبل از این میزان بارش های ما بسیار پایین بود، عنوان کرد: خوشبختانه بخشی از این کاهش بارش، توسط این بارندگی و برف جبران خواهد شد.


برچسب ها: خراسان رضوی - مدیریت بحران استانداری - استانداری خراسان رضوی - بحران استانداری - خراسان - مدیریت بحران - بارش برف
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش برف در خراسان رضوی تا قبل از ظهر فردا/ توصیه های ایمنی

تداوم بارش برف در خراسان رضوی تا قبل از ظهر فردا/ توصیه های ایمنی