موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - همسان سازي حقوق - مستمري بگيران - كميسيون اجتماعي - سازمان تامين اجتماعي - اردستان - عضوشوراي شهر تهران - كميته تعيين وضعيت - سارقان حرفه اي منازل - مهدي قره شيخلو - عبدالحسن رفيعي پور - زراره - برنامه بازي هاي پرسپوليس - جعفر ميلي منفرد - بيمه تأمين اوتماعي - شفيع زاده - مديركل بهزيستي ايلام - طرح بسندگي زبان

مطالب مرتبط:
دیدار رییس رژیم صهیونیستی و بلینکن در حاشیه کنفرانس مونیخ
دیدار رییس رژیم صهیونیستی و بلینکن در حاشیه کنفرانس مونیخ
رییس رژیم صهیونیستی: بحث های خوبی با نخست وزیر قطر در مونیخ داشتم
دیدار رییس رژیم صهیونیستی با نخست وزیر قطر در مونیخ
اعتراض هزاران نفر هم زمان با برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 13:502024-02-18بين الملل

رسوایی رییس رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ


رییس رژیم صهیونیستی در تلاشی ناکام سعی کرد برای فریب افکار عمومی جهان کتاب یک نویسنده مصری درباره «نابودی یهودیان» را به جای کتاب تالیف شده توسط جنبش حماس جا بزند اما رسوا شد.

- رییس رژیم صهیونیستی در تلاشی ناکام سعی کرد برای فریب افکار عمومی جهان کتاب یک نویسنده مصری درباره نابودی یهودیان را به جای کتاب تالیف شده توسط جنبش حماس جا بزند اما رسوا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی دو نسخه از کتابی را در جریان کنفرانس امنیتی مونیخ ارائه کرد که به ادعای وی توسط نیروهای رژیم اشغالگر در نوار غزه یافت شده است.

هرتزوگ مدعی شد که موضوع این کتاب نابودی یهودیان بوده و توسط محمود الزهار از رهبران جنبش حماس تالیف شده است.

هرتزوگ هر دو نسخه از این کتاب را به عنوان شاهدی بر قصد حماس برای هدف قرار دادن و نابودی یهودیان و اینکه آنها چه برنامه های درسی را به ساکنان نوار غزه می آموزند، به حاضران در کنفرانس نشان داد، اما رسوایی که برای وی و رژیم صهیونیستی رقم خورد این بود که این کتاب در اصل هیچ ارتباطی با الزهار نداشته و در غزه نیز کشف نشده است.

طبق گزارش وبگاه عربی21 این کتاب متعلق به یک نویسنده مصری به نام ابو الفداء محمد عزت محمد عارف است که آن را در حدود سال 1990 نوشته و در جده عربستان سعودی چاپ شده است و نویسنده هیچ ارتب


برچسب ها: رییس رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - کنفرانس امنیتی مونیخ - صهیونیستی - یهودیان - کتاب - کنفرانس امنیتی
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی رییس رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ

رسوایی رییس رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ