مطالب مرتبط:
حدادعادل: پیش از پیروزی انقلاب، انتخابات در کشور معنایی نداشت/ هدف اصلی تحریم ها این است که مردم از نظام جدا شوند/ امروز همه می دانیم که مردم مشکلات اقتصادی دارند و باید برای رفع این مشکلات تلاش کنیم
بزرگداشت ایام الله دهه فجر زمینه ساز حضور حماسی مردم در انتخابات است
مشارکت در انتخابات فرصت اعمال نظر مردم در اداره کشور است
واکاوی اهمیت حضور مردم در انتخابات
سردار فدوی: حضور مردم در انتخابات، آمریکا را از اشتباه محاسباتی در خواهد آورد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 11:252024-01-23سياسي

حضور مردم در انتخابات بر تغییر دیدگاه ها نسبت به کشور تاثیرگذار است


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان، گفت: امروز نگاه بسیاری از جوامع به انتخابات این دوره در ایران دوخته شده است؛ بر همین اساس حضور پر شور مردم می تواند بر تغییر این دیدگاه ها تاثیر گذار باشد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان، گفت: امروز نگاه بسیاری از جوامع به انتخابات این دوره در ایران دوخته شده است؛ بر همین اساس حضور پر شور مردم می تواند بر تغییر این دیدگاه ها تاثیر گذار باشد.

محمد رضایی امروز سه شنبه در همایش نقش احزاب و رسانه ها در انتخابات که در سالن اجتماعات صدا وسیمای مرکز کردستان برگزار شد، در هر رشته و مبحثی عده ای خاص و عده ای عوام هستند، اظهار کرد: نکات و مفاهیم مباحث اجتماعی و صاحت های سیاسی باید به جامعه منتقل شود.

وی افزود: در بحث انتخابات که جامعه با آن رو به رو است نیز نکات و مفاهیم باید به صورت خاص و عوام در جامعه انتقال یابد، که شیوه بیان و نوع کالای ارتباطی این امر، مهم و قابل تامل است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان، با بیان اینکه در جامعه امروز اهداف سیاسی و مرجعیت رسانه ها بیشتر از گذشته است، عنوان کرد: امروز تحلیل کارآمدی امورات بسیار مهم است و نسل جدید با استفاده از ظرفیت فناوری مسائل را پذیرش می کنند.


برچسب ها: انتخابات - حضور پر شور مردم - کردستان - تقسیمات کشوری - دیدگاه - استانداری - تغییر
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در انتخابات بر تغییر دیدگاه ها نسبت به کشور تاثیرگذار است

حضور مردم در انتخابات بر تغییر دیدگاه ها نسبت به کشور تاثیرگذار است