مطالب مرتبط:
هشت نفر از اراذل و اوباش هرمزگان در طرح ضربتی پلیس دستگیر شدند
بازی فکری؛ اگه باهوشی زیر 5 ثانیه جواب بده و بگو کدوم از خانوم دکترا آدم نیست؟
آدم برفی در صحن امام رضا
آدم برفی در صحن امام رضا
درست کردن آدم برفی در صحن امام رضا (ع)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 21:152024-02-03حوادث

سرکرده باند آدم ربایی توسط پلیس مانه و سملقان دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری سرکرده باند آدم ربایی که در استان گلستان اقدام به ربایش یک پسر نوجوان 17 ساله کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری سرکرده باند آدم ربایی که در استان گلستان اقدام به ربایش یک پسر نوجوان 17 ساله کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

  سرهنگ مهدی مهران فر اظهارکرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه سرکرده باند ربایش یک پسر نوجوان 17 ساله در استان گلستان در حال حاضر در سطح شهرستان مانه و سملقان حضور دارد، بلافاصله رسیدگی به موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این فرد با سرعت عمل ماموران شناسایی و بلافاصله دستگیر شد، افزود: متهم در بازجویی های بعمل آمده به ربودن یک نوجوان 17 ساله به همراه 3 نفر دیگر از همدستانش در استان گلستان اعتراف کرد و در نتیجه برای انجام اقدامات قانونی به پلیس آگاهی استان گلستان تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان مانه وسملقان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می رود تا مردم عزیز در صو


برچسب ها: شهرستان مانه و سملقان - مانه و سملقان - فرمانده انتظامی شهرستان - در استان گلستان - باند آدم ربایی - شهرستان - استان گلستان
آخرین اخبار سرویس:

سرکرده باند آدم ربایی توسط پلیس مانه و سملقان دستگیر شد

سرکرده باند آدم ربایی توسط پلیس مانه و سملقان دستگیر شد