مطالب مرتبط:
برگزاری 26 عنوان برنامه توسط سپاه ارومیه در دهه فجر
برگزاری ویژه برنامه «دهه فجر» توسط دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب
سپاه کهگیلویه وبویراحمد 700 برنامه در دهه فجر امسال اجرا می کند
برگزاری 2584 برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در استان اصفهان
300 برنامه دهه فجر امسال توسط سپاه در کاشان اجرا می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 11:052024-01-31سياسي

برگزاری 1360 ویژه برنامه دهه فجر سپاه در کردستان


جانشین سپاه بیت المقدس کردستان از برگزاری یک هزار و 360 ویژه برنامه در قالب 46 عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار جمشید رضایی جانشین فرمانده سپاه کردستان صبح امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: تلاش خبرنگاران کردستان برای تحقق جهاد تبیین و بیان حقایق و آگاه سازی را ستودنی خواند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک انقلاب منحصر به فرد بود که بعد از انقلاب امیرالمومنین تاکنون هیچ انقلابی مانند آن صورت نگرفته است چون از دل مردم بود و مردم پشتوانه انقلاب بودند و این پیروزی در طول تاریخ بی نظیر بود و هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: تقارن سالگرد پیروزی انقلاب، عید مبعث و ایام انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که حساسیت های این دوره انتخابات بالاست.

سردار رضایی ادامه داد: رسانه ها و خبرنگاران با تدابیری که دارند مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب کنند چرا که حضور بالا تولید قدرت و بازدارندگی می کند.

وی افزود: امسال در دهه فجر با شعار جشن ملی، مشارکت، پرشور و آینده روشن یک هزار و 360 ریزبرنامه در قالب 46 برنامه محوری برگزار می شود.


برچسب ها: انقلاب - کردستان - سپاه بیت المقدس کردستان - برگزاری - ویژه برنامه - به گزارش خبرگزاری فارس - فرمانده سپاه کردستان
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 1360 ویژه برنامه دهه فجر سپاه در کردستان

برگزاری 1360 ویژه برنامه دهه فجر سپاه در کردستان