مطالب مرتبط:
کنعانی: نهاد های حقوق بشری غربی در «آزمون غزه» بی اعتبار شدند
کنعانی: در آزمون غزه هیچ اعتباری برای شعارها و نهادهای حقوق بشری غربی باقی نمانده است
آملی ها از اتحادیه کمونیست ها در سازمان حقوق بشر شکایت می کنند
درس اعتکاف، خودسازی و مقاومت است/ دشمن چهره واقعی خود را در فجایع غزه نشان داد
کوییز 24 شرکتی خلاق برای برگزاری آزمون آنلاین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 11:052024-01-28بين الملل

کنعانی: در آزمون غزه نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر غربی افتاده است


سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که در آزمون غزه هیچ اعتباری برای شعارها و نهادهای حقوق بشری غربی باقی نمانده و نقاب از چهره تزور مدعیان حقوق بشر غربی افتاده است.

- گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس؛ حامیان رژیم صهیونیستی باید از اوج انحطاط اخلاقی خود نسبت به سرنوشت ساکنان غزه شرمنده باشند این را سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در یکصد و چهاردهمین روز از جنایات صهیونیست ها در غزه عنوان کرد.

ناصر کنعانی امروز (یکشنبه) هشتم بهمن ماه و در حالی که بیش از یک میلیون و 900 هزار نفر از جمعیت 2 میلیون و 200 هزار نفری نوار غزه آواره و بی خانمان شده و بیش از 26 هزار نفر از آنان از جمله حدود 18 هزار نفر کودک و زن کشته شده اند، از عملکرد حامیان  رژیم صهیونیستی از جمله آمریکا انتقاد کرد.

  براساس آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای فلسطینی به 26 هزار و 257 نفر رسیده و تعداد مجروحان هم به 64 هزار و 797 نفر افزایش یافته است.

 گیومت توماس، هماهنگ کننده پزشکی سازمان پزشکان بدون مرز در حوزه فلسطین هم گفت: جان مردم غزه در خطر است چون این منطقه فاقد مراقبت های پزشکی است.

در این میان 9 کشور از جمله آمریکا، انگلیس، ایتالیا، فنلاند، هلند، استرالیا، آلمان و اسکاتلند به بهانه دروغ های واهی صهیونیست ها، کمک های مالی به آنروا (آژانس امدادرسانی سازمان ملل به آ


برچسب ها: سخنگوی وزارت امور خارجه - وزارت امور خارجه - رژیم صهیونیستی - صهیونیست - سخنگوی وزارت - حقوق بشر - وزارت امور خارجه ایران
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: در آزمون غزه نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر غربی افتاده است

کنعانی: در آزمون غزه نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر غربی افتاده است