مطالب مرتبط:
دعوت جامعه اسلامی مهندسین از مردم ایران برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن
دعوت علما و مراجع از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن
دعوت علما و مراجع برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن
دعوت امام جمعه سمنان از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن
دعوت تشکل های شاهد و ایثارگر از امت شهیدپرور جهت حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 09:352024-02-10سياسي

دعوت رییس دانشگاه آزاد اسلامی به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن


رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت کرد.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام طهرانچی به شرح زیر است: بسمه تعالی با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم(ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‏ اند فرارسیدن چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که بیانگر تجلی اراده ملت ایران در تحقق آرمان های به حق خود است را تبریک و تهنیت می ‏گویم.

دهه فجر و 22 بهمن 1357، بی تردید فصل نوینی در تاریخ اجتماعی و سیاسی ایران اسلامی رقم زد که یادآور پایمردی ملت ایران در تحقق استقلال، آزادی، ایستادگی و مقاومت برابر استبداد و استکبارجهانی است.

نهضت انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و همراهی مردم به دوران تاریک پهلوی پایان داد، به طوری که امروز این نهضت با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری به الگویی کامل برای ملت های ستمدیده و آزادی خواه تبدیل شده است.


برچسب ها: رییس دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد اسلامی - رییس دانشگاه آزاد - سالگرد پیروزی انقلاب - پیروزی انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رییس دانشگاه آزاد اسلامی به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت رییس دانشگاه آزاد اسلامی به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن