مطالب مرتبط:
شهسواری: شاید در جهانی کره جنوبی تاریخ سازی کنیم
انهدام تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی در پایگاه «البغدادی»
انهدام باند کلاهبرداری به روش کپی کارت بانکی در اهواز
انهدام تانک مرکاوای اسراییلی در پایگاه «البغدادی»
شهردار: آسفالت 2 سال گذشته معابر خوی در تاریخ 100 ساله بی سابقه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 10:102024-02-10پزشكي

انهدام بیش از 2 تن کره کاکائو تاریخ مصرف گذشته در گرمسار


سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: بیش از 2 تن کره کاکائو تاریخ مصرف گذشته کشف شده از یک واحد تولیدی لبنی در این استان معدوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا حافظی، سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اظهار کرد: بیش از 2 تن کره کاکائو تاریخ مصرف گذشته کشف شده از یک واحد تولیدی لبنی در این استان توسط معاونت غذا و داروی این دانشگاه معدوم شد.

وی بیان کرد: کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در بازدید سرزده از یک واحد تولیدی محصول لبنی، اقدام به توقیف و پلمب بیش از 2 تن کره کاکائو تاریخ مصرف گذشته از این واحد کردند.

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ادامه داد: پس از تشکیل پرونده قضایی و طی مراحل قانونی و پس از صدور رأی قطعی از سوی مراجع ذی صلاح قضایی با هماهنگی لازم با اداره محیط زیست و اداره پسماند شهرداری، محصولات تاریخ گذشته توسط کارشناسان واحد نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار معدوم شد.


برچسب ها: معاونت غذا و دارو - دانشگاه علوم پزشکی - خدمات بهداشتی درمانی - دانشگاه علوم - غذا و دارو - استان سمنان - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

انهدام بیش از 2 تن کره کاکائو تاریخ مصرف گذشته در گرمسار

انهدام بیش از 2 تن کره کاکائو تاریخ مصرف گذشته در گرمسار