مطالب مرتبط:
نوزادی که از نفس، نفس گرفت
پخت پلو محلی و کباب گوسفند 18 کیلوگرمی توسط دو بانوی گیلانی (فیلم)
فیلم|ضرورت شرکت در انتخابات از نگاه فرهنگیان شرق گلستان
لحظه حمله به سفارت روسیه در کره جنوبی+ فیلم
راهنمای جامع تهیه بلیت های جشنواره فیلم فجر 42/ قیمت بلیت چند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 17:112024-01-29سياسي

نوزادی که از «نفس»، نفس گرفت+ فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اولین نوزاد مورد حمایت مرکز پیشگیری از سقط دختربچه ای بود که والدینش به منظور زنده نگهداشتن نام این مرکز، او را نفس نامگذاری کردند.

اولین نوزاد طرح نفس در استان لرستان صبح امروز با حضور مقامات استانی در مرکز آموزشی، درمانی شهید رحیمی خرم آباد چشم به جهان گشود و با اولین لبخند شیرین خود به سقط های غیر قانونی نه گفت تا از سقط های سالم توسط فرشتگان جامعه جلوگیری شود.

تولد اولین نوزاد مورد حمایت مرکز نفس در خرم آباد در این راستا مدیرکل امور بانوان، خانواده و جمعیت استانداری لرستان تولد اولین نوزاد مورد حمایت مرکز نفس را اتفاقی مهم در تقویم جمعیت استان لرستان برشمرد و در خصوص این نوزاد گفت: والدین این نوزاد در سه ماهگی قصد سقط آن را داشتند که توسط دست اندرکاران مرکز پیشگیری از سقط نفس شناسایی و پیگیری های لازم برای انصراف آنها از سقط جنین انجام شد.

فریبا ولی پور عنوان کرد: خوشبختانه در مدت شش ماه گذشته تا زمان تولد این نوزاد هزینه های مراقبت آن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی انجام شد تا امروز در کمال صحت و سلامت متولد شود.

وی همچنین در خصوص مرکز پیشگیری از سقط نفس تصریح کرد: از افتتاح اولین مرکز نفس استان در خرم آباد کمتر از یک سال می گذرد و خوشبختانه علاوه بر این توانستیم در این مدت شعبه ها


برچسب ها: نوزاد - اولین - استان لرستان - خرم آباد - به گزارش خبرگزاری فارس - استان - لرستان
آخرین اخبار سرویس:

نوزادی که از «نفس»، نفس گرفت+ فیلم

نوزادی که از «نفس»، نفس گرفت+ فیلم