مطالب مرتبط:
واکنش چین به حمله علیه پایگاه آمریکا در اردن : ایران اعلام کرده هیچ ارتباطی با این حمله نداشته / همه خونسرد باشند تا تنش بیشتر نشود / وضعیت بسیار پیچیده و حساس است
واکنش چین به حمله علیه پایگاه آمریکا در اردن: ایران اعلام کرده ارتباطی با این حمله ندارد
آمریکا در حال تدارک حمله به ناوگان ایران در خلیج فارس است
آمریکا به مواضع گروه های مورد حمایت ایران در عراق و سوریه حمله می کند؟
واکنش چین به اتهام دخالت ایران در حمله علیه پایگاه آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 08:502024-01-31بين الملل

احتمال حمله آمریکا به ایران چقدر جدی است؟


این روز ها حرف وحدیث زیادی درباره اینکه احتمال دارد آمریکا بخواهد برای انتقام کشته شدن نیرو های خود در اردن به ایران حمله کند وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عماد آبشناس در اسپوتنیک نوشت: البته این هیاهو را بیشتر افراد وابسته به جریان های خادم اسراییل در آمریکا و در رسانه های همسو راه انداخته اند و برخی کارشناسان فارسی زبان آتش بیار معرکه شده اند و در حال فضاسازی می باشند.

می گویم کارشناسان فارسی زبان به دلیل اینکه هر کسی به زبان فارسی صحبت می کند ایرانی به حساب نمی آید و بسیاری هستند که به خوبی هم فارسی بلد هستند صحبت کنند، اما کلا ایرانی نیستند یا روزی ایرانی بودند، اما در حال حاضر هویت ایرانی خود را ترک کرده اند و هویت دیگری را اختیار کرده اند و درخدمت آن هویت دیگر می باشند.

برخی هم که خود را مخالفین نظام معرفی می کنند تصور می کنند که اگر مثلا آمریکا به ایران حمله کند نظام جمهوری اسلامی سقوط می کند و آمریکایی ها فرش قرمز را برای آن ها پهن می کنند تا بیایند ایران حکومت کنند.

عموما این ها افرادی هستند که از ایران به خارج رفته اند و آنجا درمانده شده اند و احساس می کنند پس از سال ها ناکامی زندگی شان تباه شده و نه راه پس دارند نه راه پیش و برخی هم هستند که رفته اند با پول های دزدیده شده از ملت ایران حال و حول کرده اند، حالا پولهای


برچسب ها: ایران - آمریکا - ایرانی - فارسی - کارشناسان - احتمال - حمله
آخرین اخبار سرویس:

احتمال حمله آمریکا به ایران چقدر جدی است؟

احتمال حمله آمریکا به ایران چقدر جدی است؟