مطالب مرتبط:
تصویب فرآیند انتخاب فهرست شورای ائتلاف در شهر تهران
پاسخ قابل تامل عضو شورای شهر : به خودم مربوطه / ببینید
واکنش عضو شورای شهر تهران به اظهارات رییس بیمارستان گاندی
فیلم/ رفتار عجیب عضو شورای شهر تبریز با خبرنگاران
جلسه شورای شهر کرمانشاه تشکیل نشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 13:252024-01-29سياسي

آبستراکسیون در شورای شهر اهواز برای بار دهم!


جلسه شورای شهر اهواز که قرار بود با موضوع برکناری شهردار برگزار شود، امروز نیز برای دهمین بار به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در صحن، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، جلسه  شورای شهر اهواز که قرار بود با موضوع برکناری شهردار برگزار شود، امروز نیز برای دهمین بار  به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در صحن، لغو شد.

این جلسه هم چون 9 جلسه قبلی پس از گذشت حدود 40 دقیقه توسط سید محمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در صحن شورا لغو شد.

عادل شیشه گری، حجت الله زارع زاده، حمید دغاغله، محمدحسین ملایی زمانی، سیاوش محمودی و علی مدد هاشم پور به عنوان حامیان شهردار با غیبت در جلسات شورا تلاش می کنند تا جلسه را از حد نصاب بندازند تا برای برکناری شهردار رای گیری نشود.

با توجه به نارضایتی مردمی از روند خدمات رسانی شهرداری و تحت فشار افکار عمومی، کمیسیون حقوقی شورای شهر اهواز ماه گذشته، رضا امینی را واجد شرایط قانونی تصدی شهرداری اهواز ندانست و طرح برکناری وی را تصویب کرد.

مطالبه رسانه ها و مردم از فرمانداری اهواز واستانداری خوزستان عمل به مر قانون و برخورد با متخلفان است مطالبه ای که تا به امروز به آن توجهی نشده است و موجب شده تا ماجرای شورای شهر و شهرداری اهواز به وجه اهواز


برچسب ها: شورای شهر اهواز - شورای شهر - شهر اهواز - شهردار - حد نصاب - اهواز - شورا
آخرین اخبار سرویس:

آبستراکسیون در شورای شهر اهواز برای بار دهم!

آبستراکسیون در شورای شهر اهواز برای بار دهم!