مطالب مرتبط:
طرح نهضت ملی مسکن در قم با سرعت درحال انجام است
قرعه کشی واگذاری 500 واحد طرح نهضت ملی مسکن در مشهد با حضور معاون رییس جمهور
قرعه کشی واگذاری 500 واحد طرح نهضت ملی مسکن در مشهد با حضور معاون رییس جمهور | دهقان: مسکن یکی از مولفه های اصلی معیشت مردم است
97 هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در گیلان اضافه شد
احداث 56 هزار واحد نهضت ملی مسکن قم در دست انجام است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 17:102024-02-15سياسي

ضرورت افتتاح طرح های نهضت ملی مسکن، طبق برنامه زمان بندی


استاندار یزد با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای افتتاح پروژه های نهضت ملی مسکن در استان، گفت: علاوه بر ضرورت نظارت ویژه بر ساخت و سازهای این طرح تمامی پروژه ها باید طبق برنامه زمان بندی افتتاح شوند.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای افتتاح پروژه های نهضت ملی مسکن در استان، گفت: علاوه بر ضرورت نظارت ویژه بر ساخت و سازهای این طرح تمامی پروژه ها باید طبق برنامه زمان بندی افتتاح شوند.

مهران فاطمی 26 بهمن در نشست شورای مسکن استان که به منظور بررسی عملکرد دستگاه های استان در حوزه مسکن برگزار شد، خطاب به برخی کارگزاران طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: اقدامات انجام شده دولت سیزدهم باید متقن، دقیق و درست باشد و کیفیت ساخت و کیفیت مصالح مورد استفاده در این طرح بسیار مهم است.

وی با اشاره به اهمیت نظارت ویژه بر ساخت و سازهای طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهار کرد: نباید واحدهای مسکونی در حال ساخت به واسطه عدم نظارت درست، پس از چند سال با مشکل مواجه شوند.

فاطمی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای افتتاح پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تصریح کرد: تمامی پروژه ها باید طبق برنامه زمان بندی افتتاح شوند؛ لذا تعویق طرح و گلایه مندی مردم به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود.


برچسب ها: استان - افتتاح - برنامه - پروژه ها - نظارت ویژه - مسکن - زمان بندی
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افتتاح طرح های نهضت ملی مسکن، طبق برنامه زمان بندی

ضرورت افتتاح طرح های نهضت ملی مسکن، طبق برنامه زمان بندی