مطالب مرتبط:
مشارکت مردم در انتخابات باعث نا امیدی دشمن می شود
موانع مشارکت مردم در انتخابات
عدم مشارکت در انتخابات بزرگترین ظلم در حق خود مردم است
رضایی: یقینا امسال مشارکت مردم در انتخابات بیشتر از دوره های قبل است
نجف زاده: پیگیری مطالبات مردم به افزایش مشارکت در انتخابات کمک می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 14:302024-02-04سياسي

دشمن با امپراتوری رسانه به دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات است


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمن برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات امپراتوری رسانه ای خود را فعال و برنامه ریزی ها کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید بهشتی راد معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در همایش جهاد تبیین با محوریت انتخابات و مشارکت سیاسی در شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد بایادآوری عملیات غرورآفرین والفجر 8، عملیات طوفان الاقصی را برگرفته از عملیات والفجر 8 دانست.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی این عملیات 6 ماه زمان برد و حفاظت از اطلاعات در این عملیات نقش مهمی داشت و همین سبب شد زمان و نحوه عملیات به دست دشمن نیافتد و عملیات با موفقیت انجام شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه به تاریخ تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این رژیم جعلی در سال 1948  حدود 70 سال است  توسط بنگرویون تأسیس شده؛ بنگرویون 4 اصل (اصل بازدارندگی (قوی جلو دادن)، اصل هشدار(اشراف اطلاعاتی)، اصل انتقال (جنگ را به سرزمین دشمن بکشاند)، اصل دفاع از شهروندان را بنیان می گذارد و آن را اصل ماندگاری رژیم غاصب می داند.


برچسب ها: معاون هماهنگ کننده سپاه - عملیات - استان کرمانشاه - کرمانشاه - انتخابات - مشارکت مردم در انتخابات - برنامه ریزی
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با امپراتوری رسانه به دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات است

دشمن با امپراتوری رسانه به دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات است