مطالب مرتبط:
انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری لغو شد
انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال وبختیاری لغو شد
استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیری مطالبات بخش کشاورزی استان شد
احداث پنج مرکز درمانی تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم اجرایی شد
300 هزار میلیارد ریال یارانه سوخت در چهارمحال و بختیاری تامین شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 21:102024-02-06سياسي

انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری لغو شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات خانه مطبوعات این استان به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد نامزدهای انتخاباتی لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، پیام احمدی گفت: با پایان مهلت نام نویسی از نامزدهای انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری در 10 بهمن ماه، 24 نفر از اعضای این خانه، نام خود را در فهرست نامزدها به ثبت رساندند که تا 15 بهمن ماه، هفت نفر از ثبت نام کنندگان از ادامه حضور در جمع نامزدها انصراف دادند.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: از 17 نفر باقی مانده در جمع نامزدها و تا پایان مهلت تغییر نقش نامزدها، نام سه نفر برای شرکت در انتخابات بازرسان و اسامی 14 نفر دیگر برای عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات به ثبت نهایی رسید.

وی با اشاره به اینکه مراحل بررسی شرایط نامزدها بر اساس جدول زمان بندی انتخابات خانه مطبوعات از همان ابتدای نام نویسی آغاز شد، افزود: با انجام این مرحله، تعداد دیگری از ثبت نام کنندگان در بخش هیات مدیره به دلیل نداشتن شرایط لازم کاندیداتوری از دور خارج شدند.

احمدی نداشتن بیمه رسانه ای را دلیل اصلی عدم امکان شرکت تعداد دیگری از نامزدها بیان و اضافه کرد: این مورد با توجه به تبصره یک ماده 21 اساسنامه خانه مطبوعات برای کسانی که در رسته روزنامه نگار در انتخابات خانه مط


برچسب ها: انتخابات خانه مطبوعات - خانه مطبوعات - چهارمحال و بختیاری - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - نامزدها - انتخابات - فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری لغو شد

انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری لغو شد