مطالب مرتبط:
آغاز مرحله دانشگاهی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان دانشگاه تهران
روزنامه ابرار ورزشی| نخستین تقابل حذفی
روزنامه ابرار ورزشی| نخستین تقابل حذفی
روزنامه های ورزشی | نخستین تقابل حذفی
نمودار مرحله حذفی جام ملت های آسیا پس از باخت عربستان به کره + نمودار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 13:302024-01-31بين الملل

آغاز مرحله حذفی تقابل زلنسکی-زالوژنی


در جدیدترین خبر از تقابل رییس جمهور اوکراین و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور، رسانه های غربی دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند زلنسکی به زالوژنی پیشنهاد داده داوطلبانه کناره گیری کند.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ فرمانده کل اوکراین والری زالوژنی پیشنهاد استعفای رییس جمهور این کشور ولودیمیر زلنسکی را رد کرده است ، نشریه های انگلیسی فایننشال تایمز و اکونومیست پنجشنبه این خبر را به نقل از منابع آگاه گزارش دادند تا موضوع اختلاف بین بالاترین مقام سیاسی با ارشدترین فرمانده نظامی اوکراین در بحبوحه جنگ این کشور با روسیه بار دیگر داغ شود.

  طبق این گزارش، زلنسکی در دیدار دوشنبه به زالوژنی پیشنهاد استعفا و در عوض ریاست شورای امنیت ملی اوکراین را داد که فرمانده اوکراینی آن را نپذیرفت و رییس جمهور اوکراین او را تهدید کرد که چه نقش جدیدی بپذیرد یا نه، از این سمت برکنار خواهد شد .

  در همان روز رسانه ها و کانال های تلگرامی اوکراینی به نقل از مقام های سیاسی و نظامی گزارش دادند که زالوژنی در آستانه از دست دادن منصب خود است، اما وزارت دفاع اوکراین این موضوع را رد کرد.

تنش بین این دو در ماه نوامبر زمانی که فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین وضعیت میدان نبرد با روسیه را بعد از شکست ضدحملات، بن بست توصیف کرد و روایت زلنسکی را زیر سوال برد، تشدید شد.


برچسب ها: اوکراین - رییس جمهور - فرمانده - زلنسکی - پیشنهاد - استعفای رییس جمهور - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله حذفی تقابل زلنسکی-زالوژنی

آغاز مرحله حذفی تقابل زلنسکی-زالوژنی