مطالب مرتبط:
امام جمعه گرگان: پیشرفت علمی و فناوری ایران باعث حیرت دشمنان است
بهانه تراشی دشمنان برای مخالفت با برنامه های فضایی ایران
پیشرفت های خیره کننده ایران در هوافضا غرب را متحیر و عصبانی کرده است
دال مرکزی گفتمان جماران همگرایی عرصه زندگی و پیشرفت ایران است
بازیگر فیلم «دروغ های زیبا»: ایران در هنر پیشرفت زیادی داشته باید درس بگیریم+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 16:202024-02-02سياسي

دشمنان به شدت از پیشرفت فضایی ایران عصبانی هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به پیشرفت های فضایی جمهوری اسلامی ایران گفت: جوانان متخصص کشور هر روز گستره فتح خود را در فضا افزایش می دهند و دشمنان به شدت از این موضوع عصبانی هستند.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به پیشرفت های فضایی جمهوری اسلامی ایران گفت: جوانان متخصص کشور هر روز گستره فتح خود را در فضا افزایش می دهند و دشمنان به شدت از این موضوع عصبانی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه امروز کرمان اظهار کرد: صبر و حوصله، توجه به گذرا بودن مشکلات دنیا و استمداد از درگاه الهی از عوامل کمک کننده در آزمایشات الهی هستند.

وی افزود: توجه به حاضر و ناظر بودن خداوند بر احوالات انسان عامل دیگریست که موجب سرافرازی در امتحانات الهی است و این مهم عامل بزرگی برای عبور صحیح انسان از ابتلائات است.

علیدادی سلیمانی در ادامه با اشاره به پیشرفت های فضایی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: جوانان متخصص کشور هر روز گستره فتح خود را در فضا افزایش می دهند و دشمنان به شدت از این موضوع عصبانی هستند.

امام جمعه کرمان در خطبه دوم نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن عید مبعث، محور اصلی فلسفه بعثت پیامبر و انبیا را دعوت به خدا و رساندن انسان به تکامل دانست.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - جمهوری اسلامی ایران - نماینده ولی فقیه - امام جمعه کرمان - جمهوری اسلامی - کرمان - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به شدت از پیشرفت فضایی ایران عصبانی هستند

دشمنان به شدت از پیشرفت فضایی ایران عصبانی هستند