مطالب مرتبط:
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
ورود به یک دوره بارشی از آخر هفته
هواشناسی| ورود سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه
سامانه بارشی در زنجان فعال می شود
هواشناسی ایران / ورود سامانه بارشی به کشور از روز چهارشنبه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 09:002024-02-12اجتماعي

ورود سامانه بارشی به زنجان از اواخر هفته جاری


سامانه بارشی از چهارشنبه شب وارد زنجان می شود و بر اثر فعالیت آن، بارش باران و برف را در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان شاهد خواهیم بود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: سامانه بارشی از چهارشنبه شب وارد زنجان می شود و بر اثر فعالیت آن، بارش باران و برف را در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان شاهد خواهیم بود.

محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس پیش ‍ بینی های انجام شده امروز شرایط جوی پایداری در اغلب مناطق استان حاکم خواهد بود که گاهی با وزش باد همراه می شود.

وی با بیان اینکه این وضعیت جوی تا پایان هفته جاری تداوم خواهد داشت و تا روز چهارشنبه هوای نسبتا گرمی در استان مستقر است، تصریح کرد: از روز پنجشنبه به تدریج دمای هوا روند کاهشی خواهد یافت و اوایل هفته آینده سرما در اغلب مناطق استان حاکم می شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: هم اکنون دمای هوای شهر زنجان منفی سه درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نکرده است.

این مسئول با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان منفی 2 و 14 درجه، ابهر منفی یک و 21 درجه، خرمدره 2 و 15 درجه، آببر 9 و 23 درجه، قیدار 2 و 12 درجه، سلطانیه منفی 4 و 14 درجه و ماهنشان صفر و 17 درجه سانتیگرا


برچسب ها: استان - سامانه بارشی - زنجان - بارش باران و برف - مدیرکل هواشناسی - چهارشنبه - استان زنجان
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به زنجان از اواخر هفته جاری

ورود سامانه بارشی به زنجان از اواخر هفته جاری