مطالب مرتبط:
35 درصد پرونده های قضایی قابل سازش استان مرکزی به مصالحه انجامید
توسعه ارتباط فعالان حوزه تحقیق و توسعه استان مرکزی با بخش دولتی و دانشگاه ها
توسعه ارتباط فعالان حوزه تحقیق و توسعه استان مرکزی با بخش دولتی و دانشگاه ها
67 درصد از تسهیلات مشاغل خانگی در استان کرمانشاه پرداخت شده است
تصاویر/ نشست هم اندیشی ترویج فرهنگ نهج البلاغه ویژه طلاب حوزه علمیه استان اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 16:402024-01-25پزشكي

30 درصد پروژه های حوزه بهداشت و درمان استان همدان، خیرساز است


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان با اشاره به بیش از 141 پروژه در سطح استان گفت: 30 درصد این پروژه ها، پروژه های خیرین بوده که پروژه اورژانس و مرکز درمان ناباروری بیمارستان مهر ملایر از جمله این پروژه هاست.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان با اشاره به بیش از 141 پروژه در سطح استان گفت: 30 درصد این پروژه ها، پروژه های خیرین بوده که پروژه اورژانس و مرکز درمان ناباروری بیمارستان مهر ملایر از جمله این پروژه هاست.

دکتر محمدمهدی مجذوبی پنجشنبه 5 بهمن در هفتمین همایش تجلیل از خیرین سلامت ملایر که در سالن همایش های دانشگاه ملی ملایر برگزار شد، با تأکید بر اینکه حوزه سلامت به طور قطع به وجود خیرین نیازمند است، اظهار کرد: خیرین حوزه سلامت در دو شهر همدان و ملایر مایه افتخار و وجودشان زبانزد استان است.

وی با بیان اینکه همراه سرای بیمارستان امام حسین(ع) ملایر نیز به عنوان یک پروژه خیرساز در حال احداث است، مطرح کرد: همه این پروژه ها منشأ خیر و برکت برای استان و شهرستان خواهند بود.

مجذوبی به پروژه ها و خدمات متعدد دانشگاه علوم پزشکی همدان در حوزه های تحقیقاتی، آموزشی و رفاهی برای دانشجویان اشاره و ابراز امیدواری کرد که علاوه بر پروژه های بخش درمان، در حوزه آموزشی نیز از لطف و عنایت خیری


برچسب ها: پروژه - رییس دانشگاه علوم پزشکی - خدمات بهداشتی درمانی - مرکز درمان ناباروری - دانشگاه علوم پزشکی - درمان ناباروری - ملایر
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد پروژه های حوزه بهداشت و درمان استان همدان، خیرساز است

30 درصد پروژه های حوزه بهداشت و درمان استان همدان، خیرساز است