موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
نمایندگان خط مقدم جبهه فروش به شمار می روند
نمایندگان خط مقدم جبهه فروش به شمار می روند
نمایندگان خط مقدم جبهه فروش به شمار می روند
گمانه زنی ها درباره تغییر حوزه انتخابیه باهنر/ رییس جبهه پیروان خط امام به کرمان می رود؟
جبهه پایداری: لزوم برخورد قضایی با فردوسی پور و دختر علی دایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 20:422024-02-10اقتصادي

نمایندگان خط مقدم جبهه فروش به شمار می روند


نمایندگان نقش بسزایی در تولید پرتفوی صنعت بیمه دارند و باید با تقویت آموزش های هدفمند، تأثیرگذاری آنان را ارتقا داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بیمه معلم، نشست هم اندیشی نمایندگان برتر با حضور مدیرعامل، هیأت عامل و اعضای هیأت مدیره این شرکت برگزار شد.

براساس این گزارش، مفید امینی مدیرعامل، در این نشست با اشاره به تعداد نمایندگان فعال در کل صنعت بیمه و همچنین بیمه معلم، بر نقش مهم نمایندگان در امر فروش و جذب پرتفوی تاکید کرد و گفت: ارتباط بین مسئولان شرکت و نمایندگان به عنوان خط مقدم جبهه فروش باید بیشتر شود که این امر موجب تسریع در تصمیم گیری ها خواهد شد.

امینی، تشکیل انجمن ها و گروه های صنفی نمایندگان را راه حلی مطلوب برای شکل گیری یک ارتباط مؤثر و کارا با ستاد دانست و بر ایجاد سازوکاری در این خصوص تأکید کرد.

مدیرعامل بیمه معلم، مطالبه گری را از ویژگی های نمایندگان برشمرد و گفت: با تقویت سیستم آموزشی، اصلاح فرهنگ سازمانی و چابک سازی ها، ارتباط بدنه مدیریتی و کارشناسی شرکت با ارباب رجوع، بیمه گذاران، نمایندگان و سایر همکاران بهبود می یابد.

مفید امینی، در بخش دیگری از سخنان خود، به موضوع وصول مطالبات شرکت پرداخت و گفت: در سال جاری به صورت جدی پیگیر مطالبات کلان بودیم که خوشبختانه موفق شدیم بخش زیادی از آن را وصول کنیم.


برچسب ها: نمایندگان - مدیرعامل - بیمه - صنعت بیمه - عامل - تعداد نمایندگان - نشست هم اندیشی
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان خط مقدم جبهه فروش به شمار می روند

نمایندگان خط مقدم جبهه فروش به شمار می روند